Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 3375379 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8925 Dátum: 2013.08.17 21:05:34 »
Lesz aki megveszi, hisz "egyszerűen" törölhető :yes:

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10701
Beszélgessünk...
« Válasz #8926 Dátum: 2013.08.17 23:25:01 »
Bízzunk benne, hogy nem egy frontális csattanás után elsült légzsákok hűlt helyére figyelmeztet a hibajelzés...  :whistling: :hmmmm: :innocent:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8927 Dátum: 2013.08.18 06:56:18 »
Náluk másmilyen a hibrid rendszer, az autó tud elektromos motorral menni 100 fölött is.

Ezt tudja a PII is. Pl. Cseszneknél a Bakonyból lefelé. :)

Direkt játszottam vele, hogy meddig tudok csak elektromosan gyorsítani, és ha jól emlékszem 107-ig sikerült.

Szax

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 359
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8928 Dátum: 2013.08.18 12:42:44 »
Néha nekem is szokott a tempomat csak villanyt mutatni 100 fölött a 4-esen. Leginkább zöld akkuval, gondolom megvadul a komputerizáció és hajtani akarja elfele magától az elektronokat. :D

Waresz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 348
    • Robogóalkatrész.Hu
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8929 Dátum: 2013.08.18 20:29:52 »
2012 nyarán adta el a Toyota a BMW-nek a hybrid technológia alapjait cserébe a BMW új fejlesztésű dízel motorjáért cserébe. Gondolom a PI papírjait odaadták, hadd örüljön a paraszt. Most sikerült kihozni belőle valamit...  :lol:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8930 Dátum: 2013.08.19 09:03:30 »
2012 nyarán adta el a Toyota a BMW-nek a hybrid technológia alapjait cserébe a BMW új fejlesztésű dízel motorjáért cserébe. Gondolom a PI papírjait odaadták, hadd örüljön a paraszt. Most sikerült kihozni belőle valamit...  :lol:
A Toyota akkumulátor technológiát adott cserébe, nem a hibrid rendszert. A tervezéstől a gyártásig azért egy évnél több kell, még a BMW-nek is.
Az ő hibrid rendszerük nagyon más, mint a Toyota rendszere.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10701
Beszélgessünk...
« Válasz #8931 Dátum: 2013.08.19 09:37:39 »
És hol vannak a "várva várt" BMW dízel motorok? Lehet tudni melyik modellbe kerülnek be először? Remélem a jó kis Steptronic Aut váltót is adják hozzá...  :innocent:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Hammer

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 564
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8932 Dátum: 2013.08.19 10:06:26 »
És hol vannak a "várva várt" BMW dízel motorok? Lehet tudni melyik modellbe kerülnek be először? Remélem a jó kis Steptronic Aut váltót is adják hozzá...  :innocent:
De gonosz vagy :) ja és melyik váltóra gondolsz a 12 sebességesre? :D

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8933 Dátum: 2013.08.19 10:13:04 »
És hol vannak a "várva várt" BMW dízel motorok? Lehet tudni melyik modellbe kerülnek be először? Remélem a jó kis Steptronic Aut váltót is adják hozzá...  :innocent:

Jövő évtől jönnek majd, ahogy a modellváltások, ráncfelvarrások jönnek.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8934 Dátum: 2013.08.19 12:15:47 »
Jövő évtől jönnek majd, ahogy a modellváltások, ráncfelvarrások jönnek.
off
Misi, azt lehet előre tudni, hogy a kapott dízel motorokon a Toyota fog módosítani valamit, vagy egy egyben belerakja az autóiba?

Nagyon remélem, hogy nem alacsonyabb minőségű motoralkatrészekkel kell majd beérnie a Toyota vásárlónak...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8935 Dátum: 2013.08.19 13:29:31 »
Nincs infóm erről, de szerintem nem lesz rajtuk semmilyen módosítás. Anno a MINI-kbe is egy az egyben kerültek a Toyota dízelek. Ez egy néhány éves átmeneti állapot, amíg nem lesz minden modellben, többféle hibrid hajtáslánc is. Cirka 2020-ig lesz ez így. Nincs értelme dízelt fejleszteni a Toyotának, mivel azokat szinte kizárólag Európában tudja eladni. A többi gyártó is egyre nagyobb gondban van a dízel motorokkal. Egyre költségesebb fejleszteni őket, a fenntartásukról nem is beszélve.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8936 Dátum: 2013.08.19 18:37:05 »
Na, mer-e még itt valaki kérdezni?
Köszönöm a leírásokat. :clap:
A vezérlés hogyan történik?
A Lexusok hajtásláncának elve mennyiben különbözik a Toyota HSD-től? A kormányról vezérelhető "váltós" rendszerekre gondolok.

Az B állás pedig Torque-ban egy fordulatszám és egy töltő áram méréssel fullra meg lehet állapítani.
Lejtőn SOC 60% nál megnéztem, a Regen Cooperation értékét. B-be kapcsolva az érték csökkent, azaz a visszatáplálás kevesebb lett. A töltőáramot nem tudtam megnézni, a lejtő nem volt elég hosszú, meg a nejem zokon vette, hogy nem az utat néztem. Majd legközelebb.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.19 18:47:36 írta Agyarka »

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8937 Dátum: 2013.08.19 18:56:36 »
A Toyota akkumulátor technológiát adott cserébe, nem a hibrid rendszert.
Az ő hibrid rendszerük nagyon más, mint a Toyota rendszere.
A Toyota nem csak a hybrid rendszer fejlesztésébe fektetett bele rengeteg pénzt, hanem a technológia részmegoldások szabadalmaztatásába. Aki hybrid rendszerű gépjárművet akar legálisan gyártani előbb-utóbb rákényszerül, hogy valamilyen formában jogdíjat fizessen.

Hammer

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 564
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8938 Dátum: 2013.08.19 19:05:04 »
Lejtőn SOC 60% nál megnéztem, a Regen Cooperation értékét. B-be kapcsolva az érték csökkent, azaz a visszatáplálás kevesebb lett. A töltőáramot nem tudtam megnézni...
A töltőarám nő "B"-be húzva.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #8939 Dátum: 2013.08.19 19:05:42 »
Ezt tudja a PII is. Pl. Cseszneknél a Bakonyból lefelé. :)

Direkt játszottam vele, hogy meddig tudok csak elektromosan gyorsítani, és ha jól emlékszem 107-ig sikerült.
A YHSD-n ezek szerint -ebben is- sokat módosítottak. 70 felett nagyon trükközni kell a csak elektromos üzemért. Amennyiben gyorsabban futok neki egy nagyobb lejtőnek nem nagyon akarja lekapcsolni a benzinmotort.-(