Nem tudom mikor és hogy derült ki, de kiderült.
Kérdezd meg őt bátran.
Majd elmondja, ha akarja. Legalább 15 Priust néztem meg. Minden olyan autót, ami átment a saját első szűrőmön, elvittem állapotfelmérésre a Toyotához. Az első szűrőhöz tartoztak:
- a beltér "feeling", avagy általános kopottsági fok vs. óra szerinti futásteljesítmény (pl. középső tárolórekesz kívül-belül, bal első ajtókárpit, csomagtartó huzat és műanyag elemei, bal első napellenző, szélvédőkarcok)
- festékréteg vastagságmérés
- csak olyan autó érdekelt, ahol a szervizkönyvben minden pecsét ugyanattól a - lehetőleg ismertebb - kereskedéstől/szerviztől szerepel (Toyota ajánlás), ahol az autót vették.
Ha átment az autó nálam, akkor ment a szervizbe állapotfelmérésre (csak három ment át). A Toyotások azt mondták, hogy ha pl. óra szerint 50e km van az autóban, azt lehet megállapítani csak, hogy a valós futásteljesítmény 100 e km alatti-e vagy sem (mechanikus kopások, futómű/lengéscsillapító vizsgálat, kipufogó / rögzítő bilincsek korróziója). Ez az a nagyságrendi eltérés, ami egy ilyen átvizsgáláson egyértelműen kimutatható (látnak hozzá elég autót "alulról").