Sziasztok,
átnyálaztam a 600 oldalas kezelésit.Ezekre nem kapta választ:
Ha P-be kapcsolok az ugye reteszel...mikor szükséges (pl mekkora lejtőnél) a "kézifék" benyomása?
Ha beteszem B-be ugye nő a motorfék.Innen visszatehetem menet közbe D-be,vagy meg kell állni hozzá?
A hibrid akku nekem nem töltődik fel teljesen, eddig sikerült úgy hogy 1 vonal hiányzott, ez így normális?
Köszi.
Szia,
en igy csinalom ( ami nem biztos hogy jo es kovetendo ):
Ha P-be teszem, rogton utana benyomom a rogzitofeket is, kulonosen lejtokon hogy tehermentesitsem a valtomuvet. Inkabb a kezifeket terhelem mert a javitasa olcsobb.
Ha B-be valtok, akkor megno a motorfek ami annak koszonheto hogy hibrid (HV) modban bekapcsolja a hajtaslancba a benzinmotort mint legkompresszor (nincs uzemanyagbefecskendezes). Viszont ha B mod elott (vagy kozben) elektromos (EV) modba kapcsolok, akkor az MG2-vel fekez, igy nagyobb lesz a visszatoltes. En siman valtogatok B es D kozott, nem tapasztaltam hogy problema lenne.
Nekem volt mar teli jelzesem de igazabol sosem figyelem. Egyebkent az akkucsomagot sosem tolti fel es sosem meriti le teljesen. Amit mi latunk az csak egy toltottsegi tartomany. Ha a toltottseg a tartomany felsohatarat eleri, akkor mutatja hogy tele van. A rendszer igy menedzseli az akkumulatorcsomagot hogy a leheto leghosszabb eletu legyen. A kijelzo uzemmodjai kozott a "HYBRID SYSTEM INDICATOR" CHG -nyulvanya jelzi hogy mennyi a visszatoltes. Ezt a visszajelzest a HUD-on is ki lehet valasztani, a legnagyobb visszatoltest fekezessel lehet elerni.
Jo Prius-ozast. :]