Sztem meg pont hogy az olajcsere az, amit nem lehet elqrni, azaz nem kell hozzá márkaszervíz Mondjuk ha belegondolok, komolyabb motorjavításokon kívül igazából semmihez sem kell márkaszervíz(max amíg tart a gari), döntés kérdése, hogy kinek mi ér többet.
Miből áll össze egy 'kisebb' éves szerviz minimál esetben: olaj, olajszűrű, légszűrő, munkadíj. Én az olajat viszem, abból is jófajtát (mobil1). A légszűrő, olajszűrő meg gyári. Ezek igen fontos alkatrészek, így ebből is a legjobbat kapja a kocsi. A munkadíj általában 12-14ezer Ft.
Min lehetne spórolni egy garázsszervizben, amennyiben ragaszkodom a gyári anyagokhoz? A munkadíjon egyedül. A garázsszervíz nem kér el ennyi pénzt, legfőképpen azért, mert nem ad számlát, minimumra vannak bejelentve stb.
A márkaszerviz ezzel szemben ismeri az adott típust, a szerelők ki vannak a típusra képezve, adnak számlát, átnézik az egész autót szakszerűen (!) = ez az amit egy garázsszerviz nem tud körültekintően megtenni, ja és le is mossák az autómat.
Emellett, ha baj van, akkor a márkaszerviz az, ami egyből tudja a problémát kezelni, megvan a szükséges ismeret, és a célszerszámok.
Emellett, ha eladom, nyitott könyv a kocsi előélete.