Szerző Téma: Adok-veszek  (Megtekintve 797627 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Adok-veszek
« Válasz #1905 Dátum: 2012.07.31 17:50:08 »
Sziasztok,
Meg tudja mondani valaki, hogy 2.0 Gli-hez alapjárat szabályozó motor mennyibe kerül? Esetleg fojtószeleppel együtt is. Nemrég láttam, hogy valaki bontja a kocsit, csak most nem találom.
Zé Balázsnak vannak cuccai.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Adok-veszek
« Válasz #1906 Dátum: 2012.07.31 18:31:06 »
Szerintem meg ki kell rendesen takarítani,majd kontakt sprayvel falsot keresni. Kipufogónál kifújást keresni , végül a lamdaszabályozást leellenőrizni! Ha ezek nem hoznalk eredményt akkor injektor ellenőrzés takarítás kivett állapotban szakműhelyben tisztító folyadékkal. Ez után mérjék meg a zárást nyomástartást átbocsatást egyformán dolgoznak e.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.31 18:35:47 írta b.c. »

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Adok-veszek
« Válasz #1907 Dátum: 2012.07.31 18:32:29 »
Én sem a cserében gondolkodnék, mitől feszülne be az, ha kipucolták rendesen?

Isi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 24
Re:Adok-veszek
« Válasz #1908 Dátum: 2012.07.31 21:56:29 »
Én sem a cserében gondolkodnék, mitől feszülne be az, ha kipucolták rendesen?
mikor kimelegszik a motor akkor kezdi el csinálni, állítólag a melegtől szorul.

Isi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 24
Re:Adok-veszek
« Válasz #1909 Dátum: 2012.07.31 22:06:50 »
Szerintem meg ki kell rendesen takarítani,majd kontakt sprayvel falsot keresni. Kipufogónál kifújást keresni , végül a lamdaszabályozást leellenőrizni! Ha ezek nem hoznalk eredményt akkor injektor ellenőrzés takarítás kivett állapotban szakműhelyben tisztító folyadékkal. Ez után mérjék meg a zárást nyomástartást átbocsatást egyformán dolgoznak e.
ki van takarítva, kipufogó javítva, lambdaszonda ok. a többit még hátravan.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Adok-veszek
« Válasz #1910 Dátum: 2012.08.01 08:09:42 »
mikor kimelegszik a motor akkor kezdi el csinálni, állítólag a melegtől szorul.
Az enyémen üzemmeleg motornál is eléggé konszolidált hőmérsékletű az a terület, nehezen képzelem el, hogy annyira felmelegedhetne. Ráadásul alumíniumban acél, szerintem nem tud megszorulni.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Adok-veszek
« Válasz #1911 Dátum: 2012.08.01 08:59:27 »
A légszűrő mikor volt cserélve? ...bocs, ha nem vettem észre, és írtad volna.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Adok-veszek
« Válasz #1912 Dátum: 2012.08.01 12:08:17 »
Tisztelt Fórumozók!

Eladó pár cucc, ha valakit érdekel:

Toyota Carina E külsö kormányösszekötő gömbfej. Vadonat új! 14x1.5 mm a menet

www.kephost.com/images4/2012/2/23/iiw9j3mgm4sfonbpixf1.jpg

 http://www.kephost.com/images4/2012/2/23/7y2uv2iysylyphwvhe5f.jpg

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

BOSCH kopogásérzékelő, bontott:

Gyári Bosch kopogásérzékelő.

cikkszám: 026 123 1045

A következő márkák egyes tipusaihoz jó, de ha megirod milyen autód van, utánanézek, jó-e hozzá!

http://www.kephost.com/images4/2012/8/1/hzub18aj8rx2i0d08onw.jpg

CITROEN
PEUGEOT
SEAT
SKODA
TOYOTA
VOLKSWAGEN

A postát előreutalásnál állom!


Érdeklődni privát lehet!

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Adok-veszek
« Válasz #1913 Dátum: 2012.08.01 17:46:04 »
Én sem a cserében gondolkodnék, mitől feszülne be az, ha kipucolták rendesen?
Jelzem nagy nagy tisztelettel a fent belinkelt video tanulsága szerint a szétbontom kipucolom megjáratom nem egyenlő a szerelők által csak a torokba járatokba befújkált tisztító spray- s tisztítással. Aki már látott ilyen lerakódást tudja!

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Adok-veszek
« Válasz #1914 Dátum: 2012.08.01 17:59:34 »
Így van, én is a "rendesen"-re helyeztem a hangsúlyt.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Adok-veszek
« Válasz #1915 Dátum: 2012.08.01 18:16:32 »
Jelzem nagy nagy tisztelettel a fent belinkelt video tanulsága szerint a szétbontom kipucolom megjáratom nem egyenlő a szerelők által csak a torokba járatokba befújkált tisztító spray- s tisztítással. Aki már látott ilyen lerakódást tudja!
   ::):yes:
Azért javalltam a wd 40 ilyeténkénti bejuttatását a már megtisztított alkatrészhez kenésként, mert a kolléga írta, hogy ezeken már túlvan, s szerintem nem kell a fals kialakulásának lehetőségét növelni az állandó szétszedéssel. Csak jeleztem, ha gondolja, így is az alapjárati motorhoz(szelephez) jut a kenőanyag. :hug:

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Adok-veszek
« Válasz #1916 Dátum: 2012.08.01 19:19:52 »
Nem!

Nem szabad olajos konzisztenciájó kenőanyagokat ilyen helyre fújni! Finom por átjut a légszűrőn, beletapad az olajos rétegbe és még jobban megragasztja. Ez csak ideiglenes megoldás, de hosszú távon nem javít!

A másik gond a befújkálással, hogy nem oda megy a tisztító anyag, de a kenőanyag sem, ahova kell. Ezért mondom, hogy tessék megnézni a videot.
Az elforduló középső lemez zárja, nyitja a rést. Itt áramlik át a levegő. A tisztító cucc idáig megy. De a betapadás nem csak az elforduló záró elemnél tud lenni, hanem a tengely és a ház közt. Ott nem tisztít semmi, csak bontással tisztítható.

Természetesen ésszel él az ember. Először le kell venni a tekercset és az elforduló elemet kézzel kell mozgatni, esetleg járó motornál is. Ha könnyen elfordul a záró elem, nem érdemes szétbontani, esetleg újabb hibát generálni. De, ha bármi jele mutatkozik a nehéz fordulásnak, akkor viszont le kell venni a fojtószelep házat, széthúzni az egészet és az elforduló elemet és a furatát a házban is ki kell takarítani.
Jó a WD 40, de vannak helyek ahova nem való! Ez is az!
 

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Adok-veszek
« Válasz #1917 Dátum: 2012.08.01 19:40:04 »
Én ezekkel pucoltam:

A Molyslide olcsóbb, de szerintem van olyan jó  :)
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.01 19:48:22 írta vd1234 »

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Adok-veszek
« Válasz #1918 Dátum: 2012.08.01 19:57:36 »
Nem szabad olajos konzisztenciájó kenőanyagokat ilyen helyre fújni! Finom por átjut a légszűrőn, beletapad az olajos rétegbe és még jobban megragasztja. Ez csak ideiglenes megoldás, de hosszú távon nem javít!
Oké, jogos, belátom. Akkor alternatíva? Száraz teflon spray pl.?

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Adok-veszek
« Válasz #1919 Dátum: 2012.08.01 20:12:28 »
a féktisztító szerintem  a kokszot nem tisztítja, de nem vagyok biztos benne, ezért nem foglalnék állást.
A teflonspray lehet jó, de mivel ezzel sincs személyes tapasztalatom ezért erre sem mondok áment.
Abból érdemes szerintem kiindulni, hogy anno a gyár sok tíz millo euróért, vagy jenért kitesztelve, végül mivel, hogyan gyártotta.
Szerintem a fojtószelep házat tisztán összerakták és kész. Maximum olyan speciális anyagra tudok gondolni, amit előszeretettel alkalmaznak, mert több helyen láttam, teljesen fehér színű hőálló zsíros konzisztenciájú anyag. Nem folyik hőre sem, a kenődő felületet védi, mert elzárja a port a lényeges részektől, és ami a legfontosabb iszonyatosan időtálló.
Ezt próbálják utánozni a konkurenciánál és ők ezen a ponton véreznek el, ugyanis mások hasonló anyagai összeállnak, kiszáradnak, betapadnak. Kicsit paradox a helyzet, mert éppen a kenőanyag ragasztja meg a mozgó alkatrészeket. A japók ezt anno nagyon jól felismerték, ez az egyik titka a hosszan tartó jó minőségű termékeiknek.