1. Valahogy csak idetaláltam. Remélem, nem áll szándékodban a beszélgetést/vitát/szájtépést/személyeskedést újabb topikba átvinni - ez a harmadik, ahova "követlek"...
2. Előttem fölösleges mentegetőznöd. A másik topikban idegességedben elböffentett üzeneted világos: túlzottan magabiztos hülyegyereknek tartasz. Ezek után mentegetőzni vagy magyarázkodni nemcsak hogy értelmetlen, céltalan is. Ha nem haragszol, azért igyekszem megfelelni a rólam formált képednek, így ha a későbbiekben csípős megjegyzésekkel találkozol, az nem a véletlen, hanem egy magától elszállt, mindenhez jobban értő emberke műve :wink:
3. Különben abban igazad van, hogy az emberek általában szeretnek abban a hitben élni, hogy azok a tárgyak, amelyek súlyos összegekbe kerültek, esetleg még rajongásuk tárgyát is képezik, a saját műfajukban a legjobbak közé tartoznak. Ez egyfajta önigazolás, én is szoktam alkalmazni (neked meg az aláírásod is erről szól).
4. Kettőnk között annyi a különbség - és ezennel a vitát/beszélgetést/szájtépést/személyeskedést részemről le is zárom - , hogy míg nekem van saját tapasztalatokon alapuló véleményem a golfos témában, addig a te véleményed pár vadidegen, megfelelően fizetett germán szakíró írja le egy nagy tekintélyű szaklapban.
Magáról a Golfról , vagy az AB-ről nem ejtenék egyetlen szóval sem többet , egyrészt mert nem tudnék semmi újat írni , másrészt mert nyilvánvalóan 0 % az esélye , hogy meggyőzzelek (különben a dolog , biztosíthatlak , kölcsönös) .
Ezekről az (általam a jobb áttekinthetőség végett sorszámozott) dolgokról viszont beszélnék .
1. Kénytelen voltam vándorolni a topikok között ; először , mert a Golf-témának nem sok keresnivalója volt a Corolla-topikban ; másodszor pedig , mikor a dolog kettőnk közti vitává fajult sokkal inkább az AB-ről , mint a Golfról . Nem akartam a többieket untatni nomeg OFFolni , így is rendszeresen vannak , akik (joggal) jelezgetik , hogy néha egy-egy oda nem tartozó vita terebélyesedik el hol ebben , hol abban a topikban . Úgyhogy ezer bocs , hogy követned meg keresgélned kellett ... Egyébként annyira nehéz nem lehetett , mert mindig írtam , hogy hova megyek át .
2. Nem kell kiterjeszteni az értelmét annak , amit írtam ; nem tartalak semmiféle hülyegyereknek , de mindig bosszantott az a jellegzetesen magyar betegség , hogy mi imádunk mindig mindent jobban tudni , mint a témában illetékes szakember . Jobban meg tudjuk tervezni a házunkat egy építésznél , jobban meg tudjuk ítélni a gyerekünk iskolai képességeit a tanárainál , megműtjük a kutyánkat az állatorvos helyett (OK , ez túlzás picit...) , az orvos helyett mi magunk döntjük el , hogy mi bajunk ... és persze a profi tesztelőnél sokkal jobban értünk egy autó kvalitásainak a felméréséhez . Hát persze :disgusted:
3. Az aláírásom jelentős részben vicc . Csodálkozom , hogy ez "nem jön át" :roll: ... persze , valóban úgy vélem , hogy a kocsim a 22 éve mellett egész jól szuperál - de ettől még tisztában vagyok vele , hogy biztosan voltak a korabeli kategória-társai között jobb autók , a tulajdonságaik összességét tekintve . Ezen mit sem változtat az , hogy én mennyire szeretem . Szeretni lehet szinte minden autót , elvégre még a Zaporozsecnek is vannak rajongói
- de hogy objektíve milyen egy kocsi , az más téma , és (szerintem) ennek meghatározására a tesztek jelentik a legjobb eszközt .
4. Mint említettem , nekem is van személyes tapasztalatom a témában , lévén jópár alkalommal (és nem csak 20 hegyi kanyaron át) vezettem az említett autót . Ezt a szembeállítást tehát nem egészen értem .