Hát pont akkor, amikor helyismeret hiányával közlekedik az ember, érdemesebb a rámenős vezetési stílus helyett óvatosabb tempót felvenni, és akkor marad idő mindenre, illedelmes viselkedés mellett is
Tényleg nem kötekedek, de ez eléggé meddő tanács volt (mondhatnám, kössz Csoki, sokat segítettél! )
És tudom, itt mindenki másként cselekedett volna, csak én voltam az agresszív állat
Ausztriában nem vagánykodik az ember, mert ott nincs sebesség tolerancia, mint nálunk, és nem kell 100 értékelhető fotó, hogy ott helyben megvágjanak gyorshajtásért. Ott sarkosan betartok mindent. Tehát ott minden volt, csak rámenős viselkedés nem. Nem volt túl hosszú útszakasz, amin sávot kellett volna váltani és igen, későn eszméltem, hogy a 4 sávból mi merre megy tovább. Mondom, helyismeret nélkül vét az ember ilyen hibákat. Tehát tényleg vagy megállok a középső sávban (biztosan piszkosul díjazták volna 70-es seb. korlátozásnál a mögöttem haladók) vagy vagy átsorolok. Mondom, nem volt necces, nem kellett beleugrania a fékbe, igaz, fékeznie kellett. De hol közlekednek olyan követési távolsággal egy nagyvárosban, hogy anélkül tudjál sávot váltani???
Szóval messze volt a "balesetveszélyes szitut okozott" kategóriától, hogy ezért ott helyszíni azonnali 70 EUR kp bírságot kelljen fizetni. Amíg nem fizetsz, nem mész tovább (nem ám csekk vagy utalás vagy ilyesmi, kp és kész, addig a forgalmid a rendőrnél marad). Tehát ez bő 20 ezres bírság volt azért, amit BP-en szinte MINDEN sávváltásnál kioszthatnának. És mivel kártyával kellett kp EUR-t felvennem, az árfolyam finoman szólva is brutális volt, kb 25e Ft-ra jött ki a vége.
Simán benne volt a magyar rendszám a dologban. Ugyanis sokkal jobban érdekelte a rend őrét, hogy hol dolgozom Bécsben, ugyanis vagy 3x megkérdezte (nem nagyon akarta elhinni, hogy nem vagyok fekete munkás). A szitut csak felületes mondta el, arra sok szót nem pazarolt, a munkahelyem jobban érdekelte.
Na mindegy, kicsit túltoltuk ezt a témát, úgy érzem, lépjünk tovább.