Azt lehet mindenhol olvasni, hogy a mostani fiatal generáció vált elég gyakran munkát, a munkáltató/cég meg emiatt nem tud hosszú távra tervezni.
Kicsit a másik oldalról:
A mostani generációnak már igénye van arra, hogy ahol van jól érezze magát. Ez szerintem fontos, ha beleszámítjuk hogy melóhelyen töltjük a nap harmadát. De akármilyen jó a környezet, egy idő után eljön a kiégés. Ilyenkor váltson az ember, jobb egy új környezet, új kihívások, mint a depresszió.
Én sajnos azt tapasztalom hogy a munkáltató, leginkább időspórolásból kihagyja azt a kis mozzanatot, hogy az új terméket bemutassa a többi kollégának, vagy legalább egy dokumentáció készüljön róla. Aztán, ahogy mondani szokás "ráesik a zongora" a kollégára (bár sokszor inkább lényegesen több fizetést zsarol ki a munkáltatótól) és a cégnél megáll az élet, ha az ügyfél további fejlesztést, vagy hibajavítást kér.
Egy komoly cégnél ha az egyik dolgozónak túlságosan speciálisak az ismeretei, leveszik az adott projektről.