...Viszont ha a szett mellett döntessz, mindenképpen javasolom a nappali menetfény projekt beszerelését is a verdába, ugyanis ezzel a nappal teljesen felesleges xenont ki tudnád váltani. Ne gondolj csúnya lámpákra, vagy LED csíkra, mert a meglévő rendszert felhasználva működik a dolog. Vagy nappal a távolsági fényszóród égne kb 10-15 W-tal.
Nálam az SC-ben már működik, teljes megelégedésemre.
A japán típusokhoz jelenleg a "fekete doboz" modellezés és gyártás alatt áll, az első darab schillerasz kollégáé, akinek a kocsiját átvizsgálta a tervező-gyártő-szerelő kapcsolatom.
Tehát tessék gondolkozni, ha van még kérdés szívesen válaszolok. Ja igen, volumenében a DRL (nappali menetfény) hasonló árú, mint a xenonszett.
Erről a nappali menetfényről mit lehet tudni mondjuk egy Ave I-es esetén?
Most a tompított helyén egy jó minőségű H7-es xenon szett van. Hova is mehet a menetfény?
[nem szeretem én se "feleslegesen" felkapcsolni a xenont...]
A Halogén távfényszórót "használja". Egy fekete dobozt kell illeszteni a rendszerbe. Jelenleg egy negatív vezérléső japán modellekhez fejlesztés alatt áll, az európai modellekben már szolgál. Nevesül az SC-mben már működik.
Summázva, a refi 55W helyett 10-15W teljesítményre "csökkenne".
Rendőr nem szól majd érte (akármilyen törvényre vagy jogszabályra hivatkozva)? azaz, hogy a belső lámpa pislákol?
Esetleg képek elérhetőek, hogy milyen fényhatásra lehet számítani?
Az Audiknál szól?? A Nappali menetjelző deklaráltan benne van az ominózus KÖHÉ rendeletben, ezér ne aggódj. A belső lámpával kapcsolatban, meg csak annyit, hogy az én SC-mben alapból belül van gyárilag a tompított és kívül a refi, ami most nappali menetjelzőként is funkcionál.
ITT megnézhető a működése, ebben a kocsiban szolgál a No. 1. tesztpéldány, az enyémben a No.2.
Ja, igen, a kapcsolás megfelel az EU-normáknak.