Lóg a hátsó csonkállvány, zörög a kipufogó, és gányul van megcsinálva az első lökös: valószínűleg utángyártott (mert eláll) és színben eltér az autó fényezésétől.
Ezek sem lennének visszatartó tényezők számomra, mert a csonkállvány típushiba (bár 80eKm után talán még nem kellene előjöjjön), a kipufogó azért zörög, mert valószínűleg sokat állt és a rozsda megette (állítólag 80eKm van benne), a lököst meg ki lehet cserélni rendes gyárira és rendes fényezővel fényeztetni. Csak ez mind pénz.
Viszont a tulaj csak most kezdte el hirdetni és még nem tudja milyen sokáig fog ott állni az autója a kereskedésbe. Így, egyelőre nem hajlandó engedni az árból (állítólag). Főleg, hogy hitel is van rajta.
Csonkálvány nem olcsó...200eFt-s mutatvány a csapágyazás miatt egyben cserés!! És tényleg 80e km után mindegyiken lóg..műszakin viszont nem szeretik!! 120-150mikron feletti réteg már kicsit cinkes...azaz már tutti nem gyári....mivel ez nem bentley!!
600mikron meg már több mint gázos...az már kittet, vagy poliésztert esetleg rengeteg réteget jelent,nagy esélyed meg lesz rá hogy elkezd leválni lepattogni!! Az már ca. 0.6mm festék!!
Ha rohad,azt meg már nem fogod meg..pár év múlva bajod lesz vele....ha esetleg csak egy lemez sérült lett volna és az cserés,és visszafújják gyárira az még ok. de így elég gáz!!
Kipu nem olcsó mulatság...ráadásul dupla katalizátoros ha jól tudom,na az ha szétmegy az is elég cink!!
Reális árra ilyen állapotban 2,3m max 2,5 lenne a reális...de tutti nem venném meg...pár év múlva szét fogod vele magad szívni!! Ennyi pénzért sérülésmentes autót kapsz!!
Hogy miért merem ezt írni?? olvass bele a fényezős topikba...fényezésekkel foglalkozom,láttam már pár érdekes dolgot!!
Ezt a vasat ha nem valami madár veszi meg,akkor tutti évekig ott fog állni ilyen árért!!
A másik..ha így össze van gányolva,és így jó volt a tulajnak,az sokat elárulhat az autó többi dolgáról is!!