Típushibák, amit lehet tudni:
- olajevés, ez benzinmotorokra jellemző, de 2007-től már nem, de megjegyzem, ha 2005-ös autóról beszélünk, az 14 éves, akár 2-3-400.000-es futásteljesítménnyel, itt már tök mindegy, hogy azért eszi az olajat, mert gyárilag ilyen, vagy mert elkopott..;
- (apróság) a műszerfal tetején, középen van egy kis rekesz, aminek az ajtaja ferde, és idővel az ajtót tartó rugó eltörik. Mivel eleve ferde, nem érdemes vele semmit sem kezdeni, ha eltört a rugó, onnantól már nem lesz ferde, csak nem marad nyitva;
- ha kárpitborítású az ajtó, akkor a kárpit kezd lejönni, és a szivacsbélés kipotyogni, ezt autókárpitos meg tudja csinálni, de kb. 25e darabja
- km-től függetlenül kb. 10 éves kor környékén el szokott törni a bal féltengely, érdemes tájékozódni, hogy ezen túlvan-e már az autó, ennek ára márkaszervizben kb. 135e, magánúton egy 50-est meg tudsz spórolni, de a spórolás ne terjedjen ki az alkatrész gyártmányára!;
- dízeleseknél idővel előjönnek a dízelesekre jellemző hibák (kettőstömegű, turbó, stb.), a 2,2 D emellett még hengerfejességre is hajlamos, ezeket jobb kerülni.