Ma volt a kocsi szervizen (240.000 km) és műszakin. Márkaszervizben oldom meg, ha csak szervizre vinném, sem tudnám hamarabb elhozni, így legalább egy füst alatt elintézem mindkettőt. Két dolog derült ma ki. Egyik, amin meglepődtem nagyon, hogy a műszaki vizsgát nem lehet kártyával fizetni, csak kp. A másiknak annál jobban örültem, mert a bizonyos "három sárga lámpa" kérdést alaposan kiveséztük a szervizessel, szerinte az esetemben arra kell visszavezetni, hogy sokat jár az autó városban, keveset országúton/autópályán, és a sok lerakódás kiégése miatt jelez a szenzor, szóval nem kell egyelőre katalizátorcserét tervezni.
Azért örülök ennek, mert bár a típus kiemelkedően jól tartja az árát a használtpiacon, de ennek az autónak a forgalmi értéke pl. a jégverés miatt jóval kisebb, mint egyrészt a többi COV-é, másrészt mint amennyit nekünk ér. Tehát egy esetleges fiatalításnál többet kell ráfizetni, meg egy többszázezres kiadás relatíve nagyobb részét teszi ki az autó értékének, nehezebben veszi rá magát az ember.