Szerző Téma: Corolla Verso  (Megtekintve 1557016 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Corolla Verso
« Válasz #4935 Dátum: 2016.04.19 19:37:29 »
Lehet, hogy nem COV-ra gondolt, hanem "sima" Versora, az szélesebb, bár nem hinném, hogy ennyivel.
music     

fox888

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 228
Re:Corolla Verso
« Válasz #4936 Dátum: 2016.04.19 20:07:00 »
Már csak tetőcsomagtartót kéne vadásznom valahonnan... Nem akarok drágát, biciklitartóm van rá, csak az alaprudak kellenének. Asszem 130 centis kell. Ti használtok?

Nekem van egy gyári tetőcsomagtartó szettem!
Mennyit érhet?

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Corolla Verso
« Válasz #4937 Dátum: 2016.04.19 20:11:02 »
Amennyit adnak érte.  ;) Én anno használt gyári tetőbox + csomagtartót vettem olyan 60-70e környékén. Hozzávetőleg az újkori ár 30-40%-a.
Update: megnéztem, 51.000 volt, aminek egy része az volt, hogy az illető felhozta Nagykanizsáról és kifizettem az útiköltségét is, szóval valahol 42-43ezer lehetett a tényleges ár.
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.19 20:19:31 írta music »
music     

fox888

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 228
Re:Corolla Verso
« Válasz #4938 Dátum: 2016.04.19 20:17:08 »
Amennyit adnak érte.  ;) Én anno használt gyári tetőbox + csomagtartót vettem olyan 60-70e környékén. Hozzávetőleg az újkori ár 30-40%-a.
Kb fele-fele az arány?

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Corolla Verso
« Válasz #4939 Dátum: 2016.04.19 20:28:44 »
Legalább 1:2 a box javára.
De a tényleges ár függ a konstrukciótól is. Az enyém pl. nem fémkulccsal záródik, ez azért nem a drágább megoldás.  ;)
music     

fox888

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 228
Re:Corolla Verso
« Válasz #4940 Dátum: 2016.04.19 20:30:05 »
Legalább 1:2 a box javára.
De a tényleges ár függ a konstrukciótól is. Az enyém pl. nem fémkulccsal záródik, ez azért nem a drágább megoldás.  ;)
Az enyém is olyan!

andrew82

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 410
Re:Corolla Verso
« Válasz #4941 Dátum: 2016.04.19 20:34:12 »
30-35-ért van zárható, CAM totus vagy MENABO tema. Egyik 150, másik 130 centi a leírás szerint ami ehhez jó. Ez a gondom :) Mert nem mindegy azért. Biciklitartóm van rá, csak az alaprudak kellenek, zárható legyen, mert hónapokig fent van, szinte állandóan, sokszor kell biciklit vinnem. Ennyiért nyilván a nehezebb acél van, nem az alu, de nem érdekel, régen is ilyen volt, nem nehezek.

fox888

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 228
Re:Corolla Verso
« Válasz #4942 Dátum: 2016.04.19 20:36:49 »
30-35-ért van zárható, CAM totus vagy MENABO tema. Egyik 150, másik 130 centi a leírás szerint ami ehhez jó. Ez a gondom :) Mert nem mindegy azért. Biciklitartóm van rá, csak az alaprudak kellenek, zárható legyen, mert hónapokig fent van, szinte állandóan, sokszor kell biciklit vinnem. Ennyiért nyilván a nehezebb acél van, nem az alu, de nem érdekel, régen is ilyen volt, nem nehezek.
Ez igaz hogy gyári és alumínium, de csak egy műanyag zár van rajta, ami szerintem nem olyan biztonságos, mint egy rendes kulcsos!

fox888

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 228
Re:Corolla Verso
« Válasz #4943 Dátum: 2016.04.20 07:25:25 »
Teszek egy próbát, hátha valakit érdekel:

Eladó jó állapotú, gyári Toyota, alumínium, műanyag kulcsos tetőcsomagtartó.
Toyota Corolla Verso-ra való (2004-2008).
Ár: 25eFt.

fezso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:Corolla Verso
« Válasz #4944 Dátum: 2016.04.20 14:32:21 »
...ha már audióról beszélgetünk - van arra valami esély, hogy a régi (és így írott CD-t és MP3-at nem kezelő) fejegységet újra cserélve működjenek a műszerfali kezelőgombok? Ha igen, mit kell néznem a vásárlandő fejegység leírásában?
(végül is nekem elég, ha a bekapcsológomb meg a kormányon lévő hangerőszabályzó működik, akkor olyat veszek aminek van távirányítója, a többit megoldom azzal)
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.20 14:33:54 írta fezso »

p2pp2p

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Corolla Verso
« Válasz #4945 Dátum: 2016.04.20 14:32:45 »
Szia!

Nekem Sikerült a Toyota Mayer-nél Vörösváron kipróbálni.
Nagyon készségesek, kedvesek voltak velem mindvégig.
1.8-as Benzines verziót. az elektromos gázpedál nem volt a zsánerem.
Ezt leszámítva nagy élmény volt.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Corolla Verso
« Válasz #4946 Dátum: 2016.04.20 14:56:09 »
...ha már audióról beszélgetünk - van arra valami esély, hogy a régi (és így írott CD-t és MP3-at nem kezelő) fejegységet újra cserélve működjenek a műszerfali kezelőgombok? Ha igen, mit kell néznem a vásárlandő fejegység leírásában?
(végül is nekem elég, ha a bekapcsológomb meg a kormányon lévő hangerőszabályzó működik, akkor olyat veszek aminek van távirányítója, a többit megoldom azzal)
A rádió-CD kezelőgombjai nem működnek?
Prius 2 - a mosolygós autó.

fezso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:Corolla Verso
« Válasz #4947 Dátum: 2016.04.20 18:04:35 »
A rádió-CD kezelőgombjai nem működnek?
...ok, félreérthető volt :) A gyárival működik, csak nem tudom hogyan kapja a "parancsokat" a fejegység, tehát mi történik ha kicserélem egy nem gyárira.

lef818

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 197
Re:Corolla Verso
« Válasz #4948 Dátum: 2016.04.20 20:49:09 »
Szia!

Nekem Sikerült a Toyota Mayer-nél Vörösváron kipróbálni.
Nagyon készségesek, kedvesek voltak velem mindvégig.
1.8-as Benzines verziót. az elektromos gázpedál nem volt a zsánerem.
Ezt leszámítva nagy élmény volt.


Mielőtt vettem a Versot javasolták próbáljam ki a benzines 1.8-ast és a 2.2 dizelt is. A benzines nagyon jó, mivel a benzinessel kevesebb a várható gond, rövid távoknál ezt érdemes, részecskeszűrő, turbótöltő, mire hozza vissza amivel kevesebbet fogyaszt stb. nem sorolom. Szóval nagyon jó a benzines, de bizony akkor érzed, amikor kipróbálod a 2.2-est, mert az mégjobb. Fantasztikusan húz, pörög, ha kell és megy mint a gőzgép, szóval nagy dilemma volt. A dízelt válsztottuk,  136 Le-lovast, mert azt is mondták a 175 lovasban ugyanaz a blokk, a teljesítménye túl van húzva, feszítve, túlmelegszik, hengerfejes lesz és nagyon érzékeny a gázolajra, többet is fogyaszt. Azóta beigazolódtak a mesék, sokakkal beszéltem, leveleztem, meg a szerviztapasztalat is mutatja. Na a lényeg, hogy a gyakorlatban a kisebb dízel nagyon bevált, tetőboxal is tartható a 140-150-160, ha akarja az ember, de ennél fontosabb, hogy full teli is ugyanúgy megy hegyre és szerpentinen, nem hal meg az ereje, 6,6 a százezres átlag fogyasztása! Kopp-kopp: eddig nem romlott el! Ezzel együtt benzinest vennék használtan, mert beleszaladni egy szétbarmolt dizelbe, az anyagi csőd. Befecskendező rendszer, turbo, részecskeszűrő horror árak. Márpedig szar üzemanyag okosba, hidegen széttaposott és melegen leállított turbo + állandó városi használat a részecskeszűrő kiégetése nélkül, hát ez a halála.
Szeretném elmondani, hogy nem egy nagyobb BMW-ről van szó, nem terepjáróról, minden viszonylagos és nem szeretném néhány nagyon ikonikus géphez hasonlítani. Nagyszerű gépek vannak, más játszótereken játszanak, de nekem, nekünk remekül bejött a Toyota.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Corolla Verso
« Válasz #4949 Dátum: 2016.04.20 22:13:27 »
Sziasztok, rég jártam erre...

Pár hónapja (éve) elkezdett idegesíteni a Versoban (2005) az automata klíma. De nem kicsit, nagyon. Eddig tűrtem neki, de most komolyan gondolkodom manuális klíma behenkölésén. Na jó, ez csak vicc, de ha olcsón, egyszerűen meg lehetne csinálni, már ugranék is neki.

Ugyan még sosem volt automata klímás autóm, de nem hiszem hogy ennek így kéne működnie (hozzáteszem, minden ami automata ebben a kocsiban, az katasztrófa - gondolok itt az ablaktörlőre, és a visszapillantóra is).

Nade vissza a klímára. A bajom az az, hogy ha mondjuk beülök a hideg kocsiba, felcsavarom a klímát egy kellemes 22 fokra. Szépen fűt, ahogy kell. Aztán eléri a beállított fokot (gondolom), és hidegérzetem lesz, de nagyon. Tekerem feljebb a hőmérsékletet - amíg "fűt", addig nincs is baj - amikor szinten akar tartani, akkor kezdődik a problémám.
OK, beállítom hogy ne nyomja az arcomba a levegőt, csak lábhoz+ablak. Nem sokat segít.
Mostanában azt csinálom vele, hogy leveszem a ventillátort minimumra, és felcsavarom maximumra a hőmérsékletet. Aztán ha túl meleg van, kikapcsolom az egészet a francba (tisztára mint a viccben Gorbacsov a Lada ajtóval). Aztán ha fázok, vissza az előző konfig.

Csak nekem van ilyen kínom vele - vagy valami szenzor nem működik jól? A manuális kocsiban sosincs ilyen bajom - ott szépen beállítom, néha utánaállítok - sokkal jobb a komfortérzetem.

Tehát az a bajom, hogy nem állítja az automatika normálisan a hideg-meleg arányt. Lehet hogy programozásilag tökéletes, de érzetre nem :(

VAlakinek van valami tippje? Ez ilyen, vagy én vagyok túlérzékeny?


Köszi
Ez nálam is így van..
Most meg, h meleg van (néha) nem indul a klima, hiába van autón. Letekerem LO-ra és a kinti langyi levegőt fújja, ahelyett, h beindítaná a klímát. Azt nekem kell manuálisan kapcsolni.
Prius 2 - a mosolygós autó.