A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Urak, a TRC úgy működik jól, ahogy leírtátok a tapasztalatotokat.Az a feladata, hogy a kerekek tapadása ne vesszen el dinamikusabb induláskor. Ha laza talajon vagytok (hó, sár), akkor ki KELL kapcsolni, mert a "kaparással" fogja tudni kihúzni az autót a bajból.
Toyotaknal hianyolni szoktam, h hatra nem raknak levego fujokat. Avensisben sincs, talan a legujabban, de egyteruekbe alapbol kene rakni.
Avensis Versoban a 3. sorban van meleg levegő befúvás!
Azt nem tudtam olyanba meg nem ultem sosen. Biztos jo kenyelmes es nagy.
A tetősín fakultatív volt, ha jól tudom, az első vevő dönthette el, hogy vele vagy nélküle kéri. Automatikusan talán csak a kombihoz járt. Dual klímának kéne lennie benne, de csak a dual nincs, vagy nem is digit?Mp3 ügyben kicsit elbizonytalanodtam. A miénkben mintha lenne.
A tetôsín országfüggô is volt. Pl. Belgiumban, Luxembourgban nem volt tetôsín nélküli változat 2004-2005 körül. A mienk Luna, manuál klímás és tetôsines.
És mire jó egy ilyen tetősín? Mert ha tetőboxor akarsz, akkor majdnem ugyanott vagy, amúgy csak a légellenállást növeli.