Ez a vezetési élmény dolog ez elég megfoghatatlan, nekem legalábbis.
Mi a vezetési élmény, ha hátsó kerekes a kocsi és folyton csúszkál a hátulja?
Ha olyan sportkipufogó van rajta, hogy alapjáraton is 100dB a hangja?
Ha olyan kemény a futómű, hogy meg tudod mondani, a 10 forintos melyik oldalával van lefelé?
Ha 10 másodperc alatt 150en van?
Sztem élmény vezetni a Prius +t.
1részt a dugóban nem kell váltogatni. Nem fogyaszt a kocsi. A budapesti szép utakon nem vered szét a hátsódat, mert rugózik a kocsi (16"-os felnivel). Kis forgalomban a távtartós tempomat is kényelmes.
A kanyarban is befekszik rendesen, nem versenyautó, de lehet vele kanyarodni, gyorsul is, előzni is lehet vele, még 100nál is.
Motorhang meg szerintem a vezetési élmény része, a BMWnél legalábbis senki se mondja azt, hogy miért van hangja 4000-es fordulaton, hogy képzeli...
Szerintem az a nem vezetési élmény, ha 0-100 nincs meg 13 alatt. Ha a kanyarban úgy dől a kaszni, hogy azt érzed az anyós nyakába esel mindjárt.
Ha bőg a motor, erőlködik, de nem megy. Ha minden kátyúnál azt hiszed, leesett 1 darab a futóműből. Ha nem lehet kilátni az autóból, mert olyan vaskosak az oszlopok, olyan lapos a szélvédő és olyan magas a kormány mögötti rész...
Persze kinek milyen igényei vannak. Minden autóban lehet találni pozitív, negatív dolgokat.
A legnagyobb hiba, amit elkövetett a Toyota, hogy nem újította meg a Prius+t.
A Highlander feleslegesen drága, feleslegesen nagy motorja van.
Icipicit még lehetne nagyobb a + és akkor tökéletes autó lenne mindenkinek aki 1terűre vágyik. A Corollából az erősebbik hibrid technikát kell belepakolni és kész. Lehetne Plugin is. A kaszni alatt lehetne a maradék akksi. Még jobban lent lenne a súlypont.