Sajnos én is tudom, hogy sok. komolyan mondom imádom a japán autókat és ezt a Corollát is szeretem, de nekem és a családnak ennyi gondja japó autóval még nem volt. Ennek a Corollának kb 64.000km körül már komplett motorgyûrûzése volt (széria hiba miatt), mert 10.000km alatt megevett kb 4 liter olajat. Az új gyûrûkkel minden király.
Egyébként a fogyasztás most sztem azért is ennyi mert benne van a dikerszûrõ és ettõl eszméletlen szép morgós hangja lett a gépnek. És hogy ezt a hangot élvezhessem ahoz a pillangószelepnek teljsen nyitva kell lennie szóval padlóig kell nyomni a gázt. És olyankor azért adagolja a naftát a motorban bõségesen! De 8.2 alá akkor sem tudtam levinni ha úgy vezettem mintha tojás lenne a pedál alatt.
Egyébként megnéztem ennek a motornak 8.4 a hivatalos gyári adata a városi fogyasztásra. És a gyári adat mindig kevesebb mint a tények! vagy nem?!
Lehet, hogy én vagyok vaksi, de Neked most E11 v. E12-es Corid van??? :hmm:
Mert ha E11 akkor mindenféleképpen sok a városi fogyid…
Az 1.4-es E12 8liter körül járkál városban, elméletileg az E11-nek -„bõven”- alatta kéne mászkálnia…
Nekem a „gyári” 8.3-8.4-es városi fogyit csak extrém helyzetekben produkálta a motor… (hidegindítás, rövid távok, dugó… vagy „sportosabb” vezetési mód estén)
Amúgy így nyáron sztem simán 8literhez „közel” kéne fogyasztania…
És nem csak úgy, hogy tojás van a talpad alatt…
Nekem dugómentes idõszakban a 7.8 simán hozható volt…
A direktszûrõhöz meg annyit: én tartok tõle… :?
Volt ismerõs aki felrakta…
Szép hang, de több fogyi (1-1,5literrel!!! :shock: ), ezt Õ annak tudta be, -ahogy Te is írtad-, hogy jobban tolta neki…
Szép hangja van, de nekem nem érné meg azt a többletfogyasztást… :|