Hát nem is tudom hol kezdjem... Először is helló mindenkinek. Jó ideje csendes olvasója vagyok eme nagyszerű fórumnak. Olvastam hideget, meleget is az Autófókusszal kapcsolatban, gondoltam leírom én is a tapasztalataim. Én egy 2007-es Toyota Yaris büszke tulajdonosa vagyok. a gépjárművet használtan vettem, attól az illetőtől, aki előzőleg az autófókusznál vásárolta újonnan. Mikor átvettem nagyon örültem, kevés kilométer, megkímélt állapot, nem is beszélve arról, hogy előtte egy 14 éves Fiatom volt, úgyhogy a csere mindenképpen minőségi előrelépés volt számomra. A gépjármű megvásárlása előtt elvittem Fókuszékhoz egy általános átvizsgálásra, gondoltam annyit mindenképpen megér. Én az a fajta tulajdonos vagyok, aki sokat dolgozott azért, hogy ezt a kis autót meg tudja venni, és bizony nagyon vigyázok rá, hogy még sokáig autó lehessen.
Amikor első alkalommal jártam az Autófókuszban, nagyon pozitív csalódás volt, hogy a vevőszolgálati munkatárs (Dénes), leült velem, elmagyarázott mindent a kocsival kapcsolatban, és még a hülye kérdéseimet is tűrte birkatürelemmel viselte, vagy 45 percen keresztül, úgy hogy bizony ők is kevesen vannak, viszonylag sok munkára. Az már csak hab a torán, hogy az autót nem ott vettem, gondolkoztam is, vajon miért van a seggem -túlzás nélkűl- fényesre nyalva? Biztosan a szerviz miatt...
Megtörtént az átvizsgálás, és én haza távoztam azzal a tudattal, hogy most már bizony csak márka független szervizbe fogom hordani a kocsit.
Telt múlt az idő és elérkezett az első nagyszerviz ideje. Bepattantam a gépbe, és elindultam, egy általam favorizált márka független szakszervizbe, ahol a nagy szervizre 45.000 - 47.000 Ft-ot mondtak. Nem is csodálkoztam, de azért gondoltam, még egyszer felhívom az Autófókuszt vajon mennyi lehet ez náluk, igazolva döntésem helyességét, gondolván úgyis sokkal magasabb árat mondanak. Amikor elhangzott az összeg, az államat a padlón keresgéltem, ugyanis fókuszék a feljebb említett összegtől vagy 15.000 Ft-al kevesebbet mondtam. Kocsiba be, irány Autófókusz. A kiszolgálás előtt le a kalappal, még a kocsihoz is bemehettem, a szervizes srác készséggel válaszolt minden kérdésemre (ami tudom mennyire idegesítő, édesapám is autószerelő mester volt) , nem beszélve a minőségi munkáról. (akkusaru lehúzása előtt felírják a rádióprogramokat, és utána visszaprogramoznak mindent a helyére, apró de figyelmes megoldás) Közben Dénes készségesen elmesélte nekem mi is az az Eurocare program, aminek azóta a tagja vagyok... Fizettem nem egészen 30.000 Ft-ot!!!!! Mivel én nem a csúcsfizetéssel rendelkezők kategóriájában vagyok ezért nagyon örültem. Ismét pozitív csalódás!!!!
A másik story: Casco ügyben jártam egy nagy magyar biztosítónál, akik elmondása szerint az ő általuk kínált Casco-tól jobban nem találok sehol, már majdnem megkötöttem, amikor valamilyen műszaki paraméter miatt felhívtam az Autófókuszt! Gabriella készségesen állt a rendelkezésemre, és elmondta, hogy nekik is van Casco biztosításuk, érdemes lenne meghallgatni. Persze nem őt, hanem elirányított egy másik ügyintézőhöz, aki felvilágosított az avulás mentes, önrészfelező biztosítás rejtelmeiről, úgy hogy nem is tudhatta hogy később inkább náluk kötök biztosítást! Elmondta nekem mire figyeljek oda egy Casco kötésnél, megmagyarázta a számomra értelmetlen terminusokat. LE a kalappal. Talán ezért is döntöttem aztán úgy hogy inkább náluk kötök Casco-t is.!
Mindet összevetve én nagyon meg vagyok elégedve velük, csak hozzájuk járok ezek után. Egy pár sor az előttem negatív véleménnyel szólóknak.
Egyszerű ember vagyok, még talán abból az unalmas fajtából, akinek nem kell, hogy előre odamenjenek hozzá, mert van szám és lábam, és tudok kérdezni, és nem várom el egy szalonban, hogy egyedül engem ugráljanak körbe, mert tudom, ha szólok korrekt segítséget kapok, és mindenben segítenek, mindezt úgy, hogy nem azon ügyfelek közé tartozom akik pénzügyi likviditása, egy ekkor cégnek legjobban számítana. (mert egy cég profitorientált és kész ez van) Ember vagyok, és tudom, hogy a szerelő is az, és csak az téved, aki dolgozik, és igyekszem béna, hülye kérdésekkel nem zavarni miközben az én autómat csinálja, hiszen minőségi munkát várok el. Úgy gondolom ez a szolgáltatási szegmens adok-kapok.
Nem mindenki egyforma, legyen az kliens, vagy vevőszolgálati eladó. Mindenkivel tudni kell beszélni, és ami legjobban tetszik, és talán mondani valóm lényege, talán egy kicsit a Toyota filozófia lényege is, mindenkit a helyén kezelni… Nem egyszerű, aki emberekkel foglakozik, mint én is az tudja, hogy nehéz dolog, de szerintem Autófókuszék ezt jól csinálják. Ez nem azt jelenti hogy kétségbe vonnám az előttem negatív véleménnyel lévőket. Ez is csak egy vélemény, az ÉN véleményem…