Ha belegondolok, benzines Aurisra még szőrén sem cserélném el az autómat, nemhogy fizessek is érte.
Ja, és az Aurist nem tartom rossz autónak, sőt. Csak épp az E12 szerintem elég jól sikerült.
Számomra kissé üti egymást ez a két kijelentésed
... Persze hogy jól sikerült az E12, egy jó autó volt mikor új volt, de az Auris meg egy jó autó, most. Amivel azt akarom mondani, hogy a generációs különbség közöttük mindenképpen adott. Ma is vagy fél órát üldögéltem az Aurisban a kaposvári szalonban, és ugye megint közvetlenül E12-ből ültem át - és ismét csak arra jutottam, hogy az Auris annyival több, amennyivel egy új modellnek többnek kell lennie, és ez így teljesen rendben is van. A híd megreccsen, ha
nekinyomod a térded, ja. És kb. ennyi. Viszont látványnak (szerintem) szép, és az pedig objektíve előny, hogy a váltókart így, a kormányhoz közelebb, könnyebben lehet kezelni.
Ha pedig a belépő modelleket vetjük össze, akkor most ugye az Aurisban már a hatsebességes váltóval kombinált 1.33-as áll szemben az E12 ötgangos 1.4-esével, ami tovább növeli a különbséget. Mondjuk úgy, hogy a régi 1.4 Auris vs. 1.4 E12 összevetésben
egy fokkal inkább megértettem volna, hogy nem cserélnéd el - de így már végképp nem értem.
Ne érts félre, elfogadom hogy ez a véleményed - csak nem értem. Könnyen el tudom képzelni, hogy ha elmennél újra, alaposan megnézni és főleg kipróbálni egy ilyen kocsit, akkor alkalmasint megváltozna az álláspontod
... De persze ha IS van a célkeresztben, akkor erre nyilván nem lesz alkalom