Hpp, nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan kell az infó...
De megpróbálom még meló előtt:
Maga a motor a híresen megbízható kétliteres szívóbenzines kistesója. Ha megkapott mindent (10E-ként kisszerviz), akkor olyan nagy baja nem igen lehet. Nézd meg az olajat benne, elvileg vegyes virágméz színére kell emlékeztetnie karbantartott motor esetén. Diesel-fekete semmiképpen ne legyen.
A kasztni a szokásos helyeken rohadhat, első sárvédők A oszlop aljánál, hátsó sárvédőív, esetleges törési pontok. Nem tudok típushibáról, hacsak az nem, hogy a LLM-et (Toyotául MAP) időnként ki kell tisztítani.
Az alkatrészárak nem egetverőek, és viszonylag egyszerűen lehet javítani is. A menettulajdonságok az egyhatossal nyugodt tempóval elegendőek, de nem lesz virgonc a kocsi a nagyobb kasztival. A kétliteressel lenne álomautó, menne, mint a barom és egy hajszálnyival kevesebbet is fogyasztana, mint az egyhatos. (hiába a kasztni nagyobb, mint az Almeráé, így a légellenállás is.
Nekem nem volt Serena-m, csak Primera-m, így bővebbet nem tudok írni róla, nézd meg a Népítételet is, aztán tapogasd körbe a kocsit és dönts az alapján, amit láttál.
Véleményem szerint maga a technika vállalható, az adott kocsit meg nem ismerem.