A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Mondjuk szerintem minden japán autónak nagyon jó a fűtése!!
Már akartam kérdezni: milyen a madzag? Nem túl gyenge az ave után?
Idézetet írta: diegho - 2010.10.12 15:26:17Már akartam kérdezni: milyen a madzag? Nem túl gyenge az ave után?Nem elfogultságból írom, de a 300kg különbség és -37paci kiegyenlíti egymást remekül. Tény, hogy a 2.0 autópályán jobban megindult 100felett, de nagyrészt úgyis városban használom. 0-100as sprintben odaveri az avét viszont kevesebbet is fogyaszt Elégedett vagyok!
A 2 ülés szerencsére ennél az első verziónál pont annyit jelent, hogy nem két sor ülés van hanem csak 1. Viszont az az egy teljesértékű és hátul még az ablak alatt elég nagy rakodóhely is van. Nem szűkös egyáltalán, részemre városban tökéletes és a hihedelmekkel ellentétben nagyon gyorsan felmelegszik az utastér és nem fúj át a hideg:) A különbség annyi, hogy nem 1 hanem fél óra alatt hül le hidegben az utastér, de 1km után üzemmeleg a moci és jön a meleg
Ki az a hülye, aki azt hiszi, hogy ennél az autónál nem melegszik fel gyorsan az utastér ? Pont hogy brutál gyorsan felmelegszik. Egyrészt embertelen teljesítményű fűtés van benne, másrészt már maga a motorból & váltóból & kipuffból átsugárzó hő is felmelegíti.
Csak várd meg a nyarat... Még sok is lesz a jóból. Nyáron, városban, nagy forgalomban araszolgatva iszonyat meleg tud lenni ebben a kocsiban.
Ez igy igaz, de ha megallsz 10 percre az 5. percben indithatod a mocit, mert eszmeletlen hamar kihul...