Namost, nekem látszólag annyira nem dzsuvás a motorom, mégis gond van a gyűrűknél, ugye a klasszikus vvti hiba. Tudom hogy valójában szét kellene szedni, ez is benne van távlati tervben, de hátha javítana a helyzeten ilyen öblítő. Mondjuk ha csak a gyűrűk ragadtak meg(és a furatok nincsenek bekokszosodva), akkor van esély rá. Egyszer leveleztem egy sorstárssal az indexfórumról, neki állítása szerint segített ez:
http://www.bgtech.hu/bg8.html
Squid Combustion Chamber Decarbonizing System: Égéstér dekarbonizáció
Neki E11 vvti-je volt és 1000-1500on evett 1 lityó olajat.
De visszatérve az öblítőre, LMből is van vagy 3 fajta, ehhez a problémához melyik lenne jó Tehát nincs nagy dzsuva, mégis gond van a gyűrűknél.
Persze, ha gondolod, próbáld meg, hátha segít.
Anno én is hasonlóan gondoltam erre is, de azt a kokszot, ami a dugókban volt az olajvisszavezető furatokban, csak a csigafúró hozta ki, még kipiszkálni sem lehetett
Megértelek teljesen, én másfél évig küzdöttem a motor szétborítása ellen, mire végre összejött. Ma vettem ki a gyertyákat, benéztem a hengerekbe, a dugók szárazak, gyertyaképek normálisak, olaj egyáltalán nem fogy hála Istennek.
Szóval egy próbát megér, de ahogy mondod, a szétszedés lesz a megoldás, ha ez nem válna be. Nálam gyűrűzés volt, dugók maradtak. Tömítéskészlet, vezérlésszett, szíjak, gyűrűszett, szerelési anyagok, gyűrűösszehúzó, hűtőfolyadék, stb., szóval az anyag volt olyan 80.000 pénz. Kedvezményekkel. Ha szerencséd van, kedvezményesen tudsz anyagot beszerezni, és ha ennél a motornál nincs gyűrűhiba, esetleg az sem kell, hanem elég kipucolni, de ezt nem tudom. Egy jó javítási alapján kell csinálni, itt a fórumon sokat tudnak segíteni a gyakorló szakemberek