Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2353054 alkalommal)

0 Felhasználó és 13 vendég van a témában

Bambi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 24
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10695 Dátum: 2017.03.11 07:40:10 »
Hali

Tudtok tanácsot adni, hogy T 27-hez melyik aksi a legjobb vásár?  Köszi

Kaszcsi0722

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10696 Dátum: 2017.03.11 14:21:15 »
Szép napot! :helpsmilie:

Már harmadszor áll vész üzemmódba az auto a Dpf miatt. :surrender:
Most erte el a 100e kmt (Urban Cruiser). Napi szinten megy autopalyan kb 2x 10p-et es hente egyszer 30-30kmt normal tempoban.. És most mégis bekapcsolt. Tegnap mentem vásárolni es többször megalltam pár száz méterenként. De oda autópályán mentem es vissza is. Visszafelé úton jelentkezett a szervizkulcs es a turbo leallt.
Honnan a p :censored:.csbol tudjam mikor regenerálódik, mikor ne allitsam le. Segítséget szeretnék kérni mert kivagyok idegileg. Mit csinaljak mashogy?
Még valami, mit jelent a S on/off. Ha a szamlalo az ODO-n all es leveszem a gyujtast, majd a Mode gombot nyomva visszarakom akkor ez jon elo: s on/off.
Köszönöm nagyon! :helpsmilie:

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10697 Dátum: 2017.03.12 09:16:14 »
Kollégám a pillanatnyi fogyasztásmérőt szokta kitenni, azon messziről látja, hogy DPF regenerálás van, ha elkezdte, addig nem is állítja le a motort, hanem megy vele még egy kört...

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10698 Dátum: 2017.03.12 10:15:16 »
Napi szinten megy autopalyan kb 2x 10p-et es hente egyszer 30-30kmt normal tempoban..
Ez dízelnek lehet, hogy kevés. 10 perc pályatempóval az 15-17 km, az kb. a bemelegedési idő. Ha nem technikai probléma áll a háttérben, akkor simán lehet, hogy a használat benzines motort kívánna meg, mert a dízel erre nem alkalmas ezzel a filterrel. A fogyasztásmérős ötlet amit Kalmi írt, pl. tök jó.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10699 Dátum: 2017.03.12 10:19:40 »
Várjunk várjunk.... nem az a tipikus alsó fordulattartományos remegés azt tudom milyen az OK azzal nincs baj... :) elkezdem nyomni neki (nem full padló na de erősebb gyorsítás) és elkezd menni majd 2-3 erősebb rángás de tényleg erős... és szépen kisimul. Értem én mire gondoltok de nem az a dolog amikor magas fokozatban padlózom 30-nál... :D :D azért ennyire nem vagyok szakbarbár :)
Lassan érdemes akkor egy (műszeresen és szaktudással is) felkészült műhelyt meglátogatni. A tartós rángatás a hajtásláncnak se tesz jót. Üresjáratban is csinálja ugyanabban a tartományban vagy csak sebességben?

X-polgár

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 24
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10700 Dátum: 2017.03.12 10:46:50 »
Lassan érdemes akkor egy (műszeresen és szaktudással is) felkészült műhelyt meglátogatni. A tartós rángatás a hajtásláncnak se tesz jót. Üresjáratban is csinálja ugyanabban a tartományban vagy csak sebességben?

Műszeres az kicsit nehézkes lesz bár hiba olvasásra gondolsz... mert ugye ebben még nincs obd csati... :( ha más műszeres vizsgálatra akkor nem tudom mi lehet... csak sebességben csinálja... pont amikor kéne az erő akkor be dadog és kidolgozza magát lassan... 2000től meg megy mint állat tehát az erő megvan... hááát sanszos hogy trafó lesz ez... gyertya csere volt...kábel csere volt... trafó maradt... más ötletem nincs... :(

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10701 Dátum: 2017.03.12 12:26:53 »
Nem tudom hova jártál a kocsival eddig, a leírásodból annyi látszik, hogy totó szerűen elkezdték kicserélni a fél kocsit. Ha neked van egy problémád, akkor kifejezetten azt a problémát kell(ene) a szerelőnek megoldani. Az nagyon nem oké, ha a szerelő kifizettet veled egy halom pénzt a szükségtelen alkatrész cserékért, majd széttárja a kezét. Akkor vissza kell állítani az eredeti állapotot és viszlát.
Mayernél amikor gond volt, akkor a legtöbbször a munkafelvevő már a tünetekből mondta, hogy mi lehet a probléma. Márkaszervíz, és drágább 50%-al az óradíjuk, mint a sarki szerelőé. Viszont a fél kocsi kicserélése nélkül megoldják a problémát, így összességében olcsóbb. Nem mindegy hol vagy, de ha elérhető Toyota szaki 100km-en belül, akkor nézesd meg. Ha nincs a közelben senki, akkor próbálj meg eljutni pestre a TTG-hez vagy a Mayerhez. Mindkettő ad időpontot telefonon.

X-polgár

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 24
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10702 Dátum: 2017.03.12 17:43:58 »
Nem téma gödöllői vagyok... pest 20 perc... TTG-vel felvettem a kapcsolatot mar hetfon ertekezunk... hat jah eddig toto volt es nem jott be... nem akarok rovabbi lóvékat locsolni feleslegesen... remelem TTG sikerrel jar. Köszi azert

Kaszcsi0722

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10703 Dátum: 2017.03.12 19:28:01 »
Ez dízelnek lehet, hogy kevés. 10 perc pályatempóval az 15-17 km, az kb. a bemelegedési idő. Ha nem technikai probléma áll a háttérben, akkor simán lehet, hogy a használat benzines motort kívánna meg, mert a dízel erre nem alkalmas ezzel a filterrel. A fogyasztásmérős ötlet amit Kalmi írt, pl. tök jó.
Köszönöm a tippet, hasznalni fogom.
Hétfőn viszem a szervibe a szekeret ahol mellesleg azt mondta a szaki hogy ez a távolság elég kell legyen (Toyota markaszerviz) félreértés ne essék, nem feltétlenül hiszem el.
De ma kellet menyjek a kocsival. Elindultam es semmi baja nem volt. Felmetem a palyara,mentem 100 zal olyan 20kmt es minden jol mukodott a szervizkulcs sem világított. Ahogy lehajtottam es a körforgalomba visszavaltottam egybol szervizkulcs on turbo off....
Mellesleg egy bő 120 km oda 120 vissza turánál adta meg magát, csak mert volt egy varos ahol többször is megalltam.
Nekem ez fura.
Vélemény?
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.12 19:35:54 írta Kaszcsi0722 »

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10704 Dátum: 2017.03.12 21:27:33 »
240km-en azért ki kéne tisztulnia, szóval passz. Márkaszervízt szeretem, de van pár fenntartásom velük kapcsolatban. 1. Állandóan próbálnak megerősíteni benne, hogy milyen jó kocsit vettünk tőlük. Minden körülmények közt, néha akkor is amikor azért sántít a dolog. 2. Ha valami elromlik (vagy csak elromlottnak látszik), akkor azonnal rakjunk be újat. Pl. a múltkor már rendelték meg az új lámpát a kocsiba(100.000ft/db), mert állítólag lejött a foncsorozás. Ránéztem otthon és láttam, hogy a H7 bajonettje ugrott le. Visszaraktam, tökéletes lett. Nyugodtabb lettem volna, ha ezt a szerviz veszi észre és nem kerget bele rendelésbe.
Jó a márkaszerviz, de azért helyén kell kezelni őket.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10705 Dátum: 2017.03.12 21:34:51 »
...
Nekem ez fura.
Vélemény?
Biztos nagyon leegyszerűsítem a dolgokat, de egy kontakthibát is el tudok képzelni jelen esetben  :hmmmm:

Kaszcsi0722

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10706 Dátum: 2017.03.12 22:08:38 »
Pont az ilyen egyszerű otletekre vagyok kivancsi. Nemrég vettem, hasznaltauto garanciával, ami itt egeszen jol működik. De ha baromkodnak itt vezetéstechnikával meg ilyesmivel, akkor elviszem egy srachoz. Mazda szervizes de otthon komoly műhelye van és ő talàn csinàl egy részletesebb diagnosztikát.

Bratac

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 498
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10707 Dátum: 2017.03.13 12:42:01 »
Tolatás teljesen alászedett kormánnyal, kb félúton döccenő, bicsakló érzés. Ugyanez mikor előre fordulok lassan kilencven fokban a garázs előtti minimális nevezzük padkára.
- gyári, elvileg hibátlan felni, nyárigumi
- guminyomás rendben
- lemezfelni és téligumi estén nem érzem a dolgot
- egyenesben nem húz a kormány semerre.
Van tippetek? Köszi
2004 Avensis Wagon 1.8  Sol Elegant

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10708 Dátum: 2017.03.13 15:21:06 »
Külső, vagy belső kormányösszekötő csukló sztem.

Bratac

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 498
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #10709 Dátum: 2017.03.13 15:31:29 »
Téli szettnél miért nem érzem?
2004 Avensis Wagon 1.8  Sol Elegant