Nem kezdődik, hanem folytatódik ...
Amúgy azért gondolj bele, hogy ez a kocsi először is 10 évet töltött egy gondatlan tulajnál (1995-2005), utána pedig az elmúlt 9 évben nagyrészt csak állt ... Ezt nagy valószínűséggel egy injektoros autó sem vészelte volna át úgy, hogy most 100 % hibátlanul működjön.
Amíg nálunk volt a Corona, nem volt semmi baj a karbijával. Anno a Moszkvicsoké is jól működött. A Starletével sem volt semmi probléma, és a Cucuéval sincs !
Más kérdés, hogy ma már tényleg kevesen értenek ezekhez. Na, EZ valóban nehézséget okozhat.
Azt a karbis szakit nem Kozma Tibornak hívják véletlenül?
A nevét most így hirtelen passzolom, mert kb. 5 éve eladtuk Bettsykét, de tutira ott van abban az utcában balra fent és előtte volt ugye mindenki másnál is.
A legnagyobb gond egyébként nem az, hogy mennyit állt vagy ki szúrta el előtte, hanem az, hogy közel sem olyan plug & play mint egy injektor, meg nem is
számítógépes, nincs rá "recept". Egyszer eltér a gyáritól, jó eséllyel sose lesz többet olyan, inkább erre céloztam. Bazinehéz játék és időigényes, ellenben nem
tudnak elkérni érte komoly pénzt, meg az ügyfél se fizetnék ki, ezért nem is foglalkoznak vele és nem is értenek hozzá, amiből következik, hogy nem vállalják el.
Ez itt a gond mindösszesen, ráadásul ezek a japán karbik túlbonyolított darabok, nem olyan egyszerű, primkó amcsi darabok.