Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2353041 alkalommal)

0 Felhasználó és 19 vendég van a témában

peetii

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 137
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9525 Dátum: 2014.04.10 13:56:36 »
Azt hiszem, találtam valamit. Még tovább kell vizsgálódni, de LPG-és tanácsra lefalaztam tegnap az EGR és a szívócsonk közti kapcsolatot, a tömítés helyett tömítés+alu lapka került be, egyelőre a közepén pici furattal, hogy azért valamennyi kipufogógáz áramolhasson. Egyből jobb és sokkal erősebb lett a motor benzinen, hidegen is. Még egy hangyányi erőtlenséget éreztem ma reggel, de a harmadik gázadástól elmúlt, és benzinen is jól ment.

barizo

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 77
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9526 Dátum: 2014.04.26 12:20:30 »
Sziasztok!

2005.12 havi Corolla Verso 2.2  D-Cat-es (130kW) motorizáltsággal kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Most már 2* produkálta, hogy indítás alkalmával (nyomógombos) indít a rendszer, aztán le is áll.  :cry:
Ugye gondolom a comp. úgy érzékeli, hogy elindult, de lebök. Mintha nem volna üzemanyag, vagy alapjárat.
Ugye nem kulcsos, hogy "köszörültessem".
Csinálta már akkor is mikor lenyomtam egy 12 órás műszakot, de csinálta akkor is mikor ~8 magasságában reggel elmentünk oviba,
délután fél 4-kor (laza 8 óra) szintén csak a 4.ik, 5-ik indításra ugrott be.
Eddig olybá tűnik hideg motornál csinálja.
Akkor is lehet csak azért mert próbáltam a gázzal "elkapni" a dolgot.
Tehát indít az ember, de nem kapja el, lefullad/leáll.
Az indító nem teker sokáig, ugyanúgy csinál mintha minden ok volna pár másodperc után már nem teker.
De aztán nem pörög fel, nem  indul a motor.
A kocsi kb 1 hónapja lett vásárolva, cirka 107000km van benne. Olaj, szürők, stb lecserélve kb 2 hete.
Esetleg beleszólhat ez a dolog (gázolaj szűrő is cserélve).
Üzemanyag van benne  ::)
Valakinek volt már hasonló problémája?
Köszönöm a tanácsokat, segítséget.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9527 Dátum: 2014.04.26 12:52:56 »
Sziasztok!

2005.12 havi Corolla Verso 2.2  D-Cat-es (130kW) motorizáltsággal kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Most már 2* produkálta, hogy indítás alkalmával (nyomógombos) indít a rendszer, aztán le is áll.  :cry:
Ugye gondolom a comp. úgy érzékeli, hogy elindult, de lebök. Mintha nem volna üzemanyag, vagy alapjárat.
Ugye nem kulcsos, hogy "köszörültessem".
Csinálta már akkor is mikor lenyomtam egy 12 órás műszakot, de csinálta akkor is mikor ~8 magasságában reggel elmentünk oviba,
délután fél 4-kor (laza 8 óra) szintén csak a 4.ik, 5-ik indításra ugrott be.
Eddig olybá tűnik hideg motornál csinálja.
Akkor is lehet csak azért mert próbáltam a gázzal "elkapni" a dolgot.
Tehát indít az ember, de nem kapja el, lefullad/leáll.
Az indító nem teker sokáig, ugyanúgy csinál mintha minden ok volna pár másodperc után már nem teker.
De aztán nem pörög fel, nem  indul a motor.
A kocsi kb 1 hónapja lett vásárolva, cirka 107000km van benne. Olaj, szürők, stb lecserélve kb 2 hete.
Esetleg beleszólhat ez a dolog (gázolaj szűrő is cserélve).
Üzemanyag van benne  ::)
Valakinek volt már hasonló problémája?
Köszönöm a tanácsokat, segítséget.

Egymillió kilométer????
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

barizo

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 77
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9528 Dátum: 2014.04.26 13:35:07 »
Egymillió kilométer????

Szia!

A története alapján valósnak vélhető a futásteljesítmény.
1 gazda, mo-i, konkrétan a helyi szalonból van, a szalon utoljára 2010-ben látta,
akkor ca70.000 km volt benne.
Tehát valósnak tűnik a futása.
De a hibához konkrétan miért kapcsolódna?  :hmmmm:

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9529 Dátum: 2014.04.26 13:44:37 »
Szia!

A története alapján valósnak vélhető a futásteljesítmény.
1 gazda, mo-i, konkrétan a helyi szalonból van, a szalon utoljára 2010-ben látta,
akkor ca70.000 km volt benne.
Tehát valósnak tűnik a futása.
De a hibához konkrétan miért kapcsolódna?  :hmmmm:
Vááá, most megkavartatok: Troti azt hitte hogy elírtál egy nullát, de mégsem :D
107 000 km :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

barizo

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 77
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9530 Dátum: 2014.04.26 20:58:36 »
Ötlet, javaslat?
Senkinek ?   :?:

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9531 Dátum: 2014.04.26 21:21:08 »
Nem teljesen világos: elindul a motor és utána áll le, vagy csak indítózik, és az indítózás áll le?
music     

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9532 Dátum: 2014.04.27 22:55:08 »
Izzítógyertya/relé?  ::)

djbogy

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 927
  • 1st verso
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9533 Dátum: 2014.04.28 00:59:19 »
Vinném szakszervízbe rögtön, diesel-nél nem éri meg otthon meg ismerősöktől szedett vetett tanácsokkal kísérletezni, vidd el ahova vitte a volt gazdája is ott benne van a rendszerbe, dokumentálva miket cseréltek eddig rajta stb....
Toyota Corolla Verso 1,8 VVT-I (2002') 1ZZFE/E12J


farout

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9534 Dátum: 2014.05.10 08:41:30 »
Sziasztok!

Tehát indít az ember, de nem kapja el, lefullad/leáll.................................

Szia!

Nekem ugyanez a problémám (#9340 hsz) még nem sikerült megoldani.
Viszont a hidegnek van köze hozzá most már lárom, mert kb két hete elhagyta. Gondolom ez most így lesz késő őszig és kezdi mgint.

Dry 74

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9535 Dátum: 2014.05.12 11:22:39 »
 :helpsmilie:
Sziasztok!!!
Nagy problémával állok szembe már fél éve.......van egy Previám D4d..és sehol sem találják a hibáját!!! A következőket "produkálja" : Hídeg índításnál könnyen índul..de 3-4 másodperc és megáll....ezútán többszöri újraíndítás elteltével....(gondolom valami kicsit melegszik) nem áll le a motor,csak megjelenik az az égő amit egy toyotatulaj sem akar látni!!! a motorcheking és jár a motor,de mint tudjuk nincs ereje....ilyenkor jön az újrakulcs....és a motor gyönyörűen jár....elindulok vele....minden ok.....de az első rendőrlámpánál (max 10 másodperc állás) és ismét motorcheking égő...NULLA erő....Ok...újrakulcs...működik az autó......kimegyek a városbol...ahogy bekapcsolom a tompított fényt a motor "csontra"Leáll!!! de érdekes módon nem mindíg...van olyan,hogy 30-40 kilométeren tökéletesen működik kapcsolhatom a fényszórót,leengedhetem az ablakot...de lehet hogy egy előzés előtt bekapcsolom a jelzőt....és a kapcsolás hatására a motor ismét "csontra" leáll !!! Segítsetek.... Mi Lehet A GOND ??? scv szelepcsere megvolt,szivattyúcsere megvolt,injektorok tesztje megvolt, injektorvezérlő csere szintén.... ÉS SEMMI !!! minden ugyanúgy van... hibakódnak a P1229 jelenik meg... 

NyariG

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9536 Dátum: 2014.05.12 12:22:08 »
:helpsmilie:
Sziasztok!!!
Nagy problémával állok szembe már fél éve.......van egy Previám D4d..és sehol sem találják a hibáját!!! A következőket "produkálja" : Hídeg índításnál könnyen índul..de 3-4 másodperc és megáll....ezútán többszöri újraíndítás elteltével....(gondolom valami kicsit melegszik) nem áll le a motor,csak megjelenik az az égő amit egy toyotatulaj sem akar látni!!! a motorcheking és jár a motor,de mint tudjuk nincs ereje....ilyenkor jön az újrakulcs....és a motor gyönyörűen jár....elindulok vele....minden ok.....de az első rendőrlámpánál (max 10 másodperc állás) és ismét motorcheking égő...NULLA erő....Ok...újrakulcs...működik az autó......kimegyek a városbol...ahogy bekapcsolom a tompított fényt a motor "csontra"Leáll!!! de érdekes módon nem mindíg...van olyan,hogy 30-40 kilométeren tökéletesen működik kapcsolhatom a fényszórót,leengedhetem az ablakot...de lehet hogy egy előzés előtt bekapcsolom a jelzőt....és a kapcsolás hatására a motor ismét "csontra" leáll !!! Segítsetek.... Mi Lehet A GOND ??? scv szelepcsere megvolt,szivattyúcsere megvolt,injektorok tesztje megvolt, injektorvezérlő csere szintén.... ÉS SEMMI !!! minden ugyanúgy van... hibakódnak a P1229 jelenik meg...

Nekem hasonló volt az opelomnál. Monjuk az nem állt le de motorchek lápma elö és gyenge volt. Majd gurulás közbe gyujtás le vissza lámpa sehol van erö. MAjd megint jött a lámpa erö elment.
A baja a turbóvezérlö elektronika volt, csere után minden flottul ment.
Zárlatos volt vagy mi, az pedig tud zavart okozni a rendszerben.



amúgy:

Toyota P1229
 

OBD-II-Code:
 P1229
OBD2 Macht:
 Toyota
OBDii Code Definition:
 Toyota P1229 Ladeluftkühler-Pumpe funktioniert nicht

« Utoljára szerkesztve: 2014.05.12 12:24:55 írta NyariG »

Dry 74

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9537 Dátum: 2014.05.12 12:30:06 »
Köszi-ezt még nem néztük meg.....utánanézünk.......

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9538 Dátum: 2014.05.12 16:48:18 »
Köszi-ezt még nem néztük meg.....utánanézünk.......
Testkábel csatlakozásod jó??

Norbert

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #9539 Dátum: 2014.05.12 17:53:46 »
Sziasztok.

Nagy problémám lenne a kocsimmal ./2005 corolla 1.6 sol/ Indítás után is világít a SECURYTI  led ,de a kocsi hibátlanul működik ./nyit - zár az összes kulcsal/  A hibatárolók ki lettek olvasva ,de üres volt mind.
Ha valaki tud valami ötletet az írjon .

Köszi