Majd B. eldönti ... ha ő azt mondja, hogy csak tárcsát kell cserélni, elhiszem neki. Ő is tudja, hogy használom a kocsit - és direkt meg is fogom kérni, hogy ennek figyelembe vételével döntsön.
Amúgy sok esetben elegendő a tárcsacsere. Pl. a Carinában és a Camryben is elég volt.
De, mondom: ha B. azt mondja, hogy az egészet cserélni kell, akkor az lesz.
Üdv!
Rendben, nyilván Te fogod kifizetni, szép dolog a bizalom is.
Önkéntelenül az a kérdés fordult meg a fejemben, ha esetleg azt mondja ez a bizonyos B., hogy elég, ha csak tárcsát cseréltetsz, aztán véletlenül kiderül, hogy pl. szerkezetet is kellett volna, akkor majd B. úgymond garanciában ledobja a váltót, és kicseréli amit kell? Mert akkor nincs kockázat.
Carinához pl. egy szett kb. 30.000, egy tárcsa kb. 10.000. Ha még egyszer szét kell szedni, már megvan a különbség, mivel külön a tárcsa és a szerkezet is drágább, mint szettben. A váltóolajat meg nem is említem, én nagyon nem szeretem, mikor ilyenkor felfogják nekem a régit, aztán visszatöltik, de ez gondolom csak az én rigolyám.
Carinát meg Camryt nem gyilkolják a tanulók, ahogy írod is. Marutin nem bántam meg, hogy komplett szettet cseréltettem. Aztán utána vehettem egy harmadik féltengelyszimmeringet, mert a szerelő nem nyomta vissza rendesen a váltóba a féltengelyt, mire hazaértem vele, félig kicsúszott, elfolyt egy csomó váltóolaj, meggyilkolta a szimmeringet, aztán már folyt is, hiába tettem vissza rendesen. Tehát a kuplungcsere miatt kétszer cseréltem váltóolajat
De mondom, ez a Te döntésed, én csak belep*fázok.