Kéne egy kis elméleti help, srácok.
Az történt, hogy le akartam venni a blokkot takaró műanyag burkolatot, de az azt rögzítő jobb oldali csavar nem lazult ki, ellenben tőcsavarostól együtt kijött. A tőcsavar, ha jól gondolom, a szelepfedelet fogja le (több másik csavarral egyetemben). Mikor kiszedtem, láttam, hogy a tőcsavar menete nemcsak, hogy el van nyírva, de kézzel könnyedén el is tudtam törni azt. Visszafelé már nem kapott rá az eredeti helyére. A másik csavar (mivel 2db csavar és 2db patent tartja a burkolatot) simán jött ki, illetve ment vissza, most csak az tartja a fedelet a helyén.
Kérdésem az, hogy okozhat-e az eltört tőcsavar hiánya olajszivárgást? A következő olajcserénél legkésőbb úgyis pótolnám, csak az érdekel, hogy vajon fogja-e elvileg a többi csavar annyira a szelepfedelet, hogy ne eresszen?