A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Sziasztok!Olyan problémám lenne hogy ha belemegyek egy kátyúba gödörbe a jobb oldalt egy nagy koppanást hallani mintha a lengés csillapító nem csinálna semmit.2 szerelőnél voltam és mind a 2ő azt mondta h a lengéscsillapítónak nincs baja.Meg h még nem jött ki teljesen a hiba és nem tudja h mi.Szerintetek mi lehet a baj vagy ha valakinek volt hasonló már hibája az írja már le hogy mit cserélt ki. Előre is köszönöm a választ.
meg is húztam a csavart és jó!köszönöm!!
De akkor az említett két szerelőt nagyívben kerüld ezentúl. Aki egy laza csavart nem vesz észre a lengéscsillapítónál mikor kopog...
ablaktörlöket kell vennemezek jók:http://www.olajszaki.hu/?mod=termeklap&id=23073http://www.tricoproducts.com/Trade/WiperProducts/BeamBlades/TeflonShieldismer vki olyan helyet ahol a legjobb áron van?
ablaktörlöket kell vennemezek jók:http://www.olajszaki.hu/?mod=termeklap&id=23073
Vezérműlánc cserére le tudod tenni a kocsit a jövő hét második felében vagy az azutáni héten? Adok rá lapátokat is akkor.
kb.100-120 ezrenként csere van, hallani a hangján mikor kéri, két lánckerék és egy lánc a tartozék, feszítője nincs, így ha nyúlik akkor csörögni kezd.
Érdekes, a vezérműszíjas konstrukciósok is 120-150E Km.-ként igénylik a vezérléscserét.
Rosszul tudod, az 1.4 16V szíjasok (VW csoportról van szó) 90ezernél csere van és egy kisebb vagyon az anyag hozzá, 2 db vezérműszíj, 3 db görgő és 1db vízpumpa kell bele. (80 ezer az anyag)Míg a láncos 8V-hez 15ezer a gyári láncszett.Persze vannak más típusok ahol még sűrűbben kell cserélni a vezérlést pl Opel 1.4-1.6 Ecotec 60.000km-ként és ellenpéldának Peugeot 1.4 Hdi 200.000km-t is mehet a szíj