Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2355111 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #8010 Dátum: 2011.12.23 13:06:54 »
Hát, azért egy ekkora, négyhengeres motornál igencsak érezhető kellene legyen, ha folyamatosan 3 hengerrel menne  :hmmmm: ... Más (lenne) a hangja, és jóval gyengébb is (lenne).

De ugye van az úgy hogy fordulaton már fel sem tűnik a kompresszió hiánya, csak alapjáraton/indításkor. Több ideje van elszökni  :D
Xanyi

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #8011 Dátum: 2011.12.23 14:57:34 »
Na igen... Tényleg, itt végül is nem arról van szó, hogy az a henger egyáltalán ne járna.

Hejj, boldog Moszkvicsos idők, mikor be-beköpte az egyik gyertyát, és 3 hengerrel kellett a városban közlekedni  :sorcerer: ... Atyaég, MENNYIRE halott volt  :lol:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

rokafiu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1022
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #8012 Dátum: 2011.12.23 15:10:02 »
sógrom az offos Ladán kéthetente villogtatja a strobit, mert annyi idő alatt elmászik.
Jöhet privátban is a megoldás, hogy ne zavarjam vele a többieket, de hogy lehetne beállitani hogy jó legyen a gyújtás?

Szanaszét van kopva a rotor meghajtó fogaskereke, lóg a tengely.
Másik lehetséges ok: a megszakító bakelit bütyke kopik, mert az olajazó nemez száraz/hiányzik, ezért mindíg "elmászik" a gyújtási időpont.
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.23 16:44:52 írta Trotter66 »

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #8013 Dátum: 2011.12.23 15:14:03 »
Hát miért mászik el?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #8014 Dátum: 2011.12.23 15:20:06 »
Hejj, boldog Moszkvicsos idők, mikor be-beköpte az egyik gyertyát, és 3 hengerrel kellett a városban közlekedni  :sorcerer: ... Atyaég, MENNYIRE halott volt  :lol:
Nem annyira, mint amikor a Trabantom 2 hengeréből esett ki egy a munkából  :D A 25 ló megfeleződött, az volt ám a betonszaggató  :lol:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #8015 Dátum: 2011.12.23 15:25:56 »
Ahham, Kispoláknál is nagy élmény volt az ilyesmi  :lol:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #8016 Dátum: 2011.12.23 16:01:42 »
Sőt, még Wartburg 353-nál is  :whistling:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #8017 Dátum: 2011.12.23 16:05:41 »
Hát na, ott is elfeküdt az 50 eisenachi csataménből ilyenkor 16.666 darab  :D
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

rokafiu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1022
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #8018 Dátum: 2011.12.23 17:24:54 »
Szanaszét van kopva a rotor meghajtó fogaskereke, lóg a tengely.
Másik lehetséges ok: a megszakító bakelit bütyke kopik, mert az olajazó nemez száraz/hiányzik, ezért mindíg "elmászik" a gyújtási időpont.
Trotter - ezt Te írtad? :)
Azt üzeni sógor, hogy mindet kicserélte, amit emlitettél mégis mászkál a gyujtás, de ez nem toyota :(
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.23 17:29:47 írta rokafiu77 »

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #8019 Dátum: 2011.12.24 09:37:04 »
Trotter - ezt Te írtad? :)
Azt üzeni sógor, hogy mindet kicserélte, amit emlitettél mégis mászkál a gyujtás, de ez nem toyota :(

Ja, sry, rossz gombot nyomtam. Elnézést!

Akkor is csak az valószínű, hogy valami ki van kopva. Esetleg valamely vezeték testet kap, kopott szigetelés stb.  Neten keresztül elég nehéz villanyász diagnosztikát bonyolítani.  :hug:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #8020 Dátum: 2011.12.26 22:17:22 »

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #8021 Dátum: 2011.12.26 23:07:57 »
A Corsa legutóbbi tankolása (negatív) rekord lett, nem mellesleg 1,5 literrel volt magasabb az előzőnél, (fél literrel több az eddigi rekordnál, ami kemény mínuszokban volt), és a mostani is elég rossznak néz ki. Mi történhetett? A kocsin amúgy semmi feltűnő változás nincs, tehát nem fogy sem az olaj, sem a víz, nincs ronda hangja, és nem laposak a gumik.
music     

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #8022 Dátum: 2011.12.27 01:08:53 »
... Mi történhetett?...
Többet mért a kút, mint amit kiadott  :?:

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #8023 Dátum: 2011.12.27 16:01:39 »
negatív, a benzinóra végig arányosan jelezte, hogy magasabb lesz.
music     

Tibi01

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #8024 Dátum: 2011.12.29 18:30:17 »
Üdv mindenkinek!
Hosszas keresgélés után találtam erre a fórumra. Previa 2,4-es benzines autóm van, benzin-gáz üzemű. Nem régen vettem, és egyszerűen nem tudok rájönni (szerviz sem egyenlőre) mi az oka a következő hibának.
Az autó mindkét üzemmódban!!!! rángat alacsony fordulaton. Bemelegedve még jobban rángat. Például 3-as ban 30 as tempót szeretnék tartani, az lehetetlen, elkezd rángatni mint a bakkecske. Ha hirtelen gázt adok kis fordulatnál, megtorpan és nagyot rántva kezd gyorsulni. Ha elindulok egy lámpánál, mire 2-be rakom, sokszor le is áll.
Gáz üzemben mindezt fokozottabban csinálja. Mindenki gyújtás hibát mond, de trafót, elosztó fedelet, kábeleket pipákkal, gyertyákat cseréltünk. Csak a rotor a régi. Mindenféle lambda szondákat is lekötöttem már próbaképpen, de az sem segített semmit. A motor hibakiolvasásakor szakadt kopogásérzékelőt jelez a rendszer, tehát az a szenzor nincs kapcsolatban az elektronikával. Állítólag ettől nem rángatna...
Tanácsot kérnék, mit tegyek?