Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2355595 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

djbogy

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 927
  • 1st verso
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7380 Dátum: 2011.05.31 10:22:21 »
Jaaaahh hogy menni kéne a klímának olyankor is??? De ha már fázunk??? :wacko:
:cry: :D [rohog] Mondd, hogy ez nem volt komoly.  :flowers:

Esőben én is a klímát bekapcsolom tetszőleges hőfokra vagy lehúzom picit az ablakokat (nálam van légterelő), de ilyen esetben mindenképp szélvédőre és az oldalsó üvegekre irányítom természetesen a ventiket, másodpercek alatt eltűnik minden pára. (Minden más esetben nálam lábra megy a levegő.)

Nem mondhatom, mert komoly volt :D Az életbe nem ment még a klíma nálunk full hidegtől magasabb hőfokon, mindíg a teljes hidegen megy, vagy sehogy. Télen meg aztán végképp nem volt bekapcsolva még.
Toyota Corolla Verso 1,8 VVT-I (2002') 1ZZFE/E12J


mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7381 Dátum: 2011.05.31 10:24:50 »
Az életbe nem ment még a klíma nálunk full hidegtől magasabb hőfokon, mindíg a teljes hidegen megy, vagy sehogy. Télen meg aztán végképp nem volt bekapcsolva még.
Lehet ezért nincs a cucc a helyzet magaslatán. Télen is kell használni és fűteni is tud. Télen például kiváló az ablak páramentesítésére, pillanatok alatt leszedi a cuccot.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

djbogy

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 927
  • 1st verso
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7382 Dátum: 2011.05.31 10:28:44 »
Az életbe nem ment még a klíma nálunk full hidegtől magasabb hőfokon, mindíg a teljes hidegen megy, vagy sehogy. Télen meg aztán végképp nem volt bekapcsolva még.
Lehet ezért nincs a cucc a helyzet magaslatán. Télen is kell használni és fűteni is tud. Télen például kiváló az ablak páramentesítésére, pillanatok alatt leszedi a cuccot.

Hát kösz mindenkinek akkor, kipróbáljuk :flowers:
Toyota Corolla Verso 1,8 VVT-I (2002') 1ZZFE/E12J


Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7383 Dátum: 2011.05.31 11:02:58 »
Belső keringtetésen van a szellőzőrendszer, utastéri szűrő (pollen) koszos, sokan ültök a kocsiban vizes ruhában, több 5letem nincsen.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

MEB

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 31
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7384 Dátum: 2011.06.01 17:25:19 »
A villanyaidat cseréld LED-re, nem lesz ilyen problémád. Bár ha 3 órát nem bír ki nyitott ajtókkal ott vagy a töltéssel van baj vagy az akkuval...
Az akksi egy Delphi, 3 éves. Elég érdekes, mert a múltkor Erdélyben, teljesen feltöltött állapotban (egy 400 km-es út után, harsányan zöldellt a töltöttség-jelző "szem" a tetején), szűk egy órára bekapcsolva felejtett tompítottól annyira lemerült, hogy indítózásra nem történt semmi. Utána bebikáztuk - aztán ment vele a lány 500 (!) métert, majd kétszer (!) lefullasztotta - és mindkét alkalommal simán indult  :sorcerer: ... Pedig az alatt az 500 m alatt nyilvánvalóan szinte semmi töltést nem kapott.

Szóval, vicces egy dolog ez  :wacko: ... Csak én valahogy nem tudok annyira nevetni rajta.

A "varázsszem" csak az aktuális cella állapotát mutatja, magyarán ettől még a többi lehet zárlatos!

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7385 Dátum: 2011.06.02 11:48:51 »
Sziasztok! Másik topicban írtam a lamdaszondám meghibásodásáról... sikerült kéz alatt vennem egy vadí új gyári bosch BMW szondát... ami tegnapelőtt be is került.szerencsémre mivel gyári szonda volt az is ezért a csatlakozóján rajta voltak a vezetékek sorszámai is így ragasztottam a vezetékre egy papírcsíkot hogy 1 2 3 4 és ezt követte a rossz szonda beszámozása... vezetéket méretre vágtam majd összeforrasztottam és zsugorcsövet rámelegítettem+minimális szigszalag és erre jött a hőbandázs...ezután beraktam és rákapcsoltam OBD-re a laptopot és kezdtem monitorozni a szondát menet közben és alapjáraton. hibakód megszűnt létezni hála isten egyébként (p130) volt amit egyből észrevettem hogy sokkal erőteljesebb  lett a kocsi nincs gondolkozási idő stb. sőt még annál is dinamikusabb lett mint mielőtt a régi szondával produkálta volna a hibakódot(valszeg mielőtt a szonda végleg beadta volna a kulcsot már eléggé el volt fáradva) most kb olyan mint amikor megvettem...a mért értékek is at mutatják hogy a katalizátor tökéletesen működik.továbbá az olajam már nem benzinszagú...

Előre azért még nem merek inni a medve bőrére de bízom benne , hogy nem lesz semmiféle negatív változás a dologban.. költségek: 1 db vadi új Bosch (planar típusú) lambdaszonda  :4000FT (persze boltból ez biztos h drágább). ezt az írást annak ajánlom aki nem akar több 10ezret(gyári) lambdára költeni.pontosan nem tudom h mennyi lenne a gyári szonda de biztos hogy több mint 20ezer...
                                           
                                                                                                                                                                 

[a csatolmányt egy admin törölte]
'03 Corolla E12 4zz-fe

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7386 Dátum: 2011.06.02 12:25:44 »
pontosan nem tudom h mennyi lenne a gyári szonda de biztos hogy több mint 20ezer...
Az Unixnál kb. 40-től 75-ig láttam árakat, szintén Bosch...  :wacko:

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7387 Dátum: 2011.06.02 12:33:55 »
pontosan nem tudom h mennyi lenne a gyári szonda de biztos hogy több mint 20ezer...
Az Unixnál kb. 40-től 75-ig láttam árakat, szintén Bosch...  :wacko:
nem mertem nagy árakat írni de tudtam h sok pénz :S én Vaterán vettem a srác 4ropiért adja őket és még asszem van neki 1-2. ennyiért univerzálisat sem kapunk...és kocsiban nem volt soha+vadiúj
'03 Corolla E12 4zz-fe

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7388 Dátum: 2011.06.02 12:51:28 »
Akkor ez egy siker story!  Remélem, hogy így is marad!
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

dublin19

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 537
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7389 Dátum: 2011.06.02 13:13:53 »
Akkor ez egy siker story!  Remélem, hogy így is marad!
hát én is:) gyári értékeket mutat a szonda:)
'03 Corolla E12 4zz-fe

djbogy

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 927
  • 1st verso
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7390 Dátum: 2011.06.03 15:13:40 »
http://toyotaklub.hu/index.php?page=hir&hir=1421 Figyelemre méltó hogy 2001 és 2003-as priuszokról van szó. Egyébként erre hogy jönnek rá a gyárból ennyi idő után? (még a végén egyszer én is kapok visszahívót valamiért :) )
Toyota Corolla Verso 1,8 VVT-I (2002') 1ZZFE/E12J


jakabtomi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7391 Dátum: 2011.06.03 21:13:04 »
Hali nekem van agy Carimnám 96-os 1.6 benzin.
Fél éve vettem, és most kijött az első baki. ha balra eltekerem a kormányt koppig és elindulok olyan hangot ad ki mindtha megenné az összes csapágyat. Megnéztük a kerekeknél minden rendben van, hol keressem a hibát. Remélem tud valaki segíteni addig nem akarok szerelőhöz mennni mert húztak már le minden szarral. így legalább lenne fogalmam mi a baja vagy megcsinálnám én.

Előre is köszi Tomi

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7392 Dátum: 2011.06.03 21:27:17 »
Hali nekem van agy Carimnám 96-os 1.6 benzin.
Fél éve vettem, és most kijött az első baki. ha balra eltekerem a kormányt koppig és elindulok olyan hangot ad ki mindtha megenné az összes csapágyat. Megnéztük a kerekeknél minden rendben van, hol keressem a hibát. Remélem tud valaki segíteni addig nem akarok szerelőhöz mennni mert húztak már le minden szarral. így legalább lenne fogalmam mi a baja vagy megcsinálnám én.

Előre is köszi Tomi

Milyen annak a hangja, amikor az autó megeszi az összes csapágyat?  :eek:
Ha a hangból nem jössz rá hol keresd a hibát, akkor ne is állj neki megcsinálni, vidd szerelőhöz, de olyanhoz aki nem húz le!
Amúgy pl. féltengelycsukló lehet...
Xanyi

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7393 Dátum: 2011.06.03 23:41:32 »
Hali nekem van agy Carimnám 96-os 1.6 benzin.
Fél éve vettem, és most kijött az első baki. ha balra eltekerem a kormányt koppig és elindulok olyan hangot ad ki mindtha megenné az összes csapágyat. Megnéztük a kerekeknél minden rendben van, hol keressem a hibát. Remélem tud valaki segíteni addig nem akarok szerelőhöz mennni mert húztak már le minden szarral. így legalább lenne fogalmam mi a baja vagy megcsinálnám én.

Előre is köszi Tomi
Ha eltekered a kormányt koppig, minden szervokormányos autónak van egy furcsa hangja.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7394 Dátum: 2011.06.04 10:21:29 »
Hali nekem van agy Carimnám 96-os 1.6 benzin.
Fél éve vettem, és most kijött az első baki. ha balra eltekerem a kormányt koppig és elindulok olyan hangot ad ki mindtha megenné az összes csapágyat. Megnéztük a kerekeknél minden rendben van, hol keressem a hibát. Remélem tud valaki segíteni addig nem akarok szerelőhöz mennni mert húztak már le minden szarral. így legalább lenne fogalmam mi a baja vagy megcsinálnám én.

Előre is köszi Tomi
Ugye, nem a kormányszervó zúgására gondolsz? Mondjuk, annak ugyanúgy kell szólnia nemcsak balra, hanem jobbra kitekert kormánynál is.

Ha ez egy ilyen erős, ütemes, recsegő-kattogó hang, ami akkor szólal meg, ha teljesen alászedett kormánnyal elindulsz a kocsival, akkor minden bizonnyal a féltengelycsuklód a hibás.

Kell keresni egy hozzáértő, nem lehúzós szerelőt. Létezik ilyen  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )