Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2355388 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

diegho

  • Vendég
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7200 Dátum: 2011.04.21 13:18:42 »
Vissza is hívtak. A kaposvárinál a vezérműlánc feszítőnél volt valami kikopva és amikor az megugrott egyet, akkor a vezérlés nem úgy működött, ahogy kell csak egy bizonyos tartományban volt ez. Kedden kell bemennem, meghallgatják, hogy ez áll fenn nálam is, vagy esetleg más.

djbogy

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 927
  • 1st verso
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7201 Dátum: 2011.04.21 13:21:53 »
Vissza is hívtak. A kaposvárinál a vezérműlánc feszítőnél volt valami kikopva és amikor az megugrott egyet, akkor a vezérlés nem úgy működött, ahogy kell csak egy bizonyos tartományban volt ez. Kedden kell bemennem, meghallgatják, hogy ez áll fenn nálam is, vagy esetleg más.

Azigen.... mennyi km van a motorban?
Toyota Corolla Verso 1,8 VVT-I (2002') 1ZZFE/E12J


diegho

  • Vendég
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7202 Dátum: 2011.04.21 13:30:40 »
garantált 98 ezer.

vagy legalábbis remélem... sose tudni már igazán, tavaly vettem első tulajtól, végig vezetett szervízkönyves, Reálszisztéma Buda-nál Misi segítségével lett informálva az autó, szóval biztos 98e van benne, de én még mindig nem hiszem, hogy ez a baja. Egyszerűen nem a vezérműlánc felől jön a hang, hanem fentről és közelebbről, ráadásul, ha a vezérműlánc okozná, akkor nem hiszem, hogy csak egy bizonyos gázpedál állásnál jönne elő a hang. Itt valami elektromos dolog lesz, nem hiába kormos a gyertyám és koromfekete az olajam - szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.21 13:49:10 írta diegho »

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7203 Dátum: 2011.04.21 20:44:25 »
Egyszerűen nem a vezérműlánc felől jön a hang, hanem fentről és közelebbről.
Nem is kell, hogy onnan jöjjön.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7204 Dátum: 2011.04.21 22:19:12 »
garantált 98 ezer.

vagy legalábbis remélem... sose tudni már igazán, tavaly vettem első tulajtól, végig vezetett szervízkönyves, Reálszisztéma Buda-nál Misi segítségével lett informálva az autó, szóval biztos 98e van benne, de én még mindig nem hiszem, hogy ez a baja. Egyszerűen nem a vezérműlánc felől jön a hang, hanem fentről és közelebbről, ráadásul, ha a vezérműlánc okozná, akkor nem hiszem, hogy csak egy bizonyos gázpedál állásnál jönne elő a hang. Itt valami elektromos dolog lesz, nem hiába kormos a gyertyám és koromfekete az olajam - szerintem.
Hömm, nem mondtam kapásból, hogy alkalmasint a vezérlés lesz a ludas?

Ha nem stimmel a vezérlés, az szerinted okozhat csörgést a szelepeknél?

Okozhat nem megfelelő égést a hengerekben, és ezáltal kormos gyertyát?

(A fekete olaj nem számít semmit, nincs összefüggés a két dolog között.)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

diegho

  • Vendég
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7205 Dátum: 2011.04.22 10:20:54 »
Igen a vezérlés persze lehet ludas, de én sokkal inkább gondolok az Injektorra, mint a vezérműlánc feszítőre, azért 98ezernél nehogymár azt cserélni kelljen, ha meg cserélni kell 98ezernél egy láncfeszítőt, akkor a toyota bizony nagyon keményen bekaphatja, ráadásul úgy tudom ez nem kis tétel, sőt, 100ezres nagyságrend, amit meg 110% hogy nem fogok kiadni rá úgy, hogy folyamatosan szivat, utolsó toyotám az már biztos.
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.22 10:26:29 írta diegho »

barna.czukor

  • Vendég
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7206 Dátum: 2011.04.22 10:53:18 »
Ne igyal elore a medve borere, semmi sem biztos eddig.

Mellesleg meg minden kocsival lehetnek hibak (elo is szoktak jonni), meg a Toyotakkal is. Ha 1 ilyen mellett elpartolsz, azt butasagnak tartom. Mas kocsival majd mas fog elojonni.

diegho

  • Vendég
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7207 Dátum: 2011.04.22 11:11:06 »
Carinám volt előtte, 4 év alatt költöttem rá kb 15ezret a kötelezőkön kívül, szóval abból indulok ki. A következő autóm biztos, hogy valami régi autó lesz, amibe minden fillérekbe kerül, mivel alig használom, egyszerűen nem éri meg fenntartani egy 2.0 benzinest aminél még a legapróbb dolog is súlyos tízezrekbe kerül. Inkább veszek olyant, amibe komplett motort kapok fillérekért. Már bánom, hogy lecseréltem a Carinát, ráköltöttem volna 200-at (telibe kellett volna fújni) és még mindig boldog ember lennék.

Laci76

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 27
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7208 Dátum: 2011.04.22 14:13:45 »
Carinám volt előtte, 4 év alatt költöttem rá kb 15ezret a kötelezőkön kívül, szóval abból indulok ki. A következő autóm biztos, hogy valami régi autó lesz, amibe minden fillérekbe kerül, mivel alig használom, egyszerűen nem éri meg fenntartani egy 2.0 benzinest aminél még a legapróbb dolog is súlyos tízezrekbe kerül. Inkább veszek olyant, amibe komplett motort kapok fillérekért. Már bánom, hogy lecseréltem a Carinát, ráköltöttem volna 200-at (telibe kellett volna fújni) és még mindig boldog ember lennék.


Akkor a hiba az alvázszám első betűjében keresendő? :D

diegho

  • Vendég
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7209 Dátum: 2011.04.22 15:23:59 »
Teljesen mindegy, hogy angol vagy japán, ha olyan dolog nem bír ki még 100-at sem, ami máshol 200-at lazán, akkor mindenkinek hangoztatni fogom mindenhol, hogy toyotát még véletlen sem...

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7210 Dátum: 2011.04.22 15:37:54 »
Diego fogd fel a mai toyoták ugyanolyanok mint a többi autó. a legenda a régi autókra vonatkozik. az e11 vvti motorjával vége is szakadt a szép múltnak.
nekem sem lesz több toyotám ezen kivül ha fiatalabb  autóm lesz.  ford, skoda, francia stb.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7211 Dátum: 2011.04.22 15:39:23 »
Teljesen mindegy, hogy angol vagy japán, ha olyan dolog nem bír ki még 100-at sem, ami máshol 200-at lazán, akkor mindenkinek hangoztatni fogom mindenhol, hogy toyotát még véletlen sem...
Már bocsánat. A te autóddal valami gond van, valaki anno nem figyelt rá, xar gazdája volt valszeg vagy nem tudom. Nagyon ritkán lehet hallani ilyen hibáról... Közel egyedi esetből nem lehet levonni azt, hogy a Toyota szar. :ph34r:
         

diegho

  • Vendég
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7212 Dátum: 2011.04.22 17:49:32 »
A kötelezőket mindig megkapta, 90ezerig, én 93-al vettem meg, nem hiszem, hogy ennél többet kéne törődni vele 90ig, de ezek szerint igen. Mindegy, ha mázlim van elkapok valami marhát aki gtk-ra vágja és akkor nem lesz vele több gondom.

gbucus

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 356
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7213 Dátum: 2011.04.22 18:15:25 »
Diego fogd fel a mai toyoták ugyanolyanok mint a többi autó. a legenda a régi autókra vonatkozik. az e11 vvti motorjával vége is szakadt a szép múltnak.
nekem sem lesz több toyotám ezen kivül ha fiatalabb  autóm lesz.  ford, skoda, francia stb.
Nincs tökéletes autó, bárki gyártja is. De nekem egy szerelő egyszer azt mondta: óvakodj az "F" betűs autóktól. Ford, Fiat, franciák...

diegho

  • Vendég
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #7214 Dátum: 2011.04.22 18:33:35 »
Diego fogd fel a mai toyoták ugyanolyanok mint a többi autó. a legenda a régi autókra vonatkozik. az e11 vvti motorjával vége is szakadt a szép múltnak.
nekem sem lesz több toyotám ezen kivül ha fiatalabb  autóm lesz.  ford, skoda, francia stb.
Nincs tökéletes autó, bárki gyártja is. De nekem egy szerelő egyszer azt mondta: óvakodj az "F" betűs autóktól. Ford, Fiat, franciák...

Igen az F betűs szabályt én is tudom, 5 éve adtam el a Renault R19-em, 2 hónapig állt úgy, hogy senki nem tudta miért nem indul.