Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2353138 alkalommal)

0 Felhasználó és 16 vendég van a témában

TZoli

  • Vendég
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6510 Dátum: 2010.09.18 10:44:15 »
Gázolajszűrő és az adagoló közé ideiglenesen átlátszó üzemanyagcsövet beépíteni, figyelni hogy jön-e buborék, ha igen valahol levegőt szív
4 porlasztó próbapados vizsgálata, nyitási nyomás és porlasztási kép, valamint nincs-e becsöpögés



Laci76

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 27
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6511 Dátum: 2010.09.18 20:20:43 »
Zalaegerszegi vagyok.
Ma egy szaki is megnézte. Világ életében toyotákat csinált. Ráállított a füstcsavaron. Mentünk egy kört, mondta hogy nyomjam neki. Füstölt a gép rendesen. Utána visszaállította. Szerinte teljesen jó.
Azt mondta hajtsam csak majd kitisztul. Meg rakjak bele spurit meg a többi ilyen tisztittót.
Szerintem meg nem. Amúgy az egr-t délelőtt leszedtük. Gyönyörűen működik. Semmi korom a szívócsőbe. Teljesen ok ott minden.
Köszi a javaslatokat. Az átlátszó csöveket megpróbálom. Aztán jönnek a porlasztók hogy milyenek.



Laci76! Hova valósi vagy?

tom74

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 465
  • '07 AURIS 2.0 D4D SOL.'05 Yamaha Fz6S
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6512 Dátum: 2010.09.18 20:51:34 »
spurit csak pirosat finoman lehet . kéket dieselbe NE SOHA!!  :nono: http://www.pro-tec.hu/content.php?s=termek&submenu=a9nll9zmiwp37th9 én ezeket használom jobb mint a spuri

AURIS 2.0 D4D SOL Yamaha Fz6S  kawasaki zx-10r SCANIA 93H

dgh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 294
  • '03 Yaris D4D, '15 Honda HR-V 1,6D
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6513 Dátum: 2010.09.18 21:48:47 »
Zala az sajnos nagyon messzire van!
Ha tömítetlenség vagy dugulás volna a üza. rendszeredben, nem csak mindig ugyanazon a fordulatszámon kellene megtorpanni a gépnek.
Egyébként a gázolajszűrő elé érdemes berakni egy átlátszó előszűrőt (tojást) mert kíméli a főszűrőt, és tájékoztat a rendszer tömítettségéről.
A tisztító folyadékot érdemes egy hosszabb úton megitatni a motorral.
Az átlátszó cső se rossz. Volt amikor az adagoló a motort a motortérben elhelyezett  kannából táplálta átlátszó szívóvezetéken keresztül.
A próba idejére érdemes kicserélni a nyomót is, mert azt is a kannába kell visszavezetni!
volt:'84 Corolla 1.8D,  '89 Corolla 1.3, '93 Carina E 2.0 D

pinyo24

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 273
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6514 Dátum: 2010.09.19 10:44:10 »
Zalaegerszegi vagyok.
Ma egy szaki is megnézte. Világ életében toyotákat csinált. Ráállított a füstcsavaron. Mentünk egy kört, mondta hogy nyomjam neki. Füstölt a gép rendesen. Utána visszaállította. Szerinte teljesen jó.
Azt mondta hajtsam csak majd kitisztul. Meg rakjak bele spurit meg a többi ilyen tisztittót.
Szerintem meg nem. Amúgy az egr-t délelőtt leszedtük. Gyönyörűen működik. Semmi korom a szívócsőbe. Teljesen ok ott minden.
Köszi a javaslatokat. Az átlátszó csöveket megpróbálom. Aztán jönnek a porlasztók hogy milyenek.



Laci76! Hova valósi vagy?
A Spuri-t én is ajánlom!Már van vele több ezer Km-es  tapasztalatom.Tényleg jó!Az előttem szólónak igaza van, dízelbe csak pirosat használj( ha akarsz)
99' Avensis 1.6 4A-FE

Lotto

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 223
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6515 Dátum: 2010.09.19 12:07:41 »
Hello Srácok,

Frissen (tegnap) vásárolt E12 jobb első keréknél nem megfelelő fékhatást mi okozhat?
Az autó volt fékpadon, hátsó tengelyen rendben, elsőn 40%-os eltérés a két kerék között a mért adatokban.
Dugulás fékcsőben? Munkahenger? Egyéb??

köszi
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.19 12:09:16 írta Lotto »
E12 1.4 VVTI   2004 - volt :(
E87 116i  2011
GSR 600 K6

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6516 Dátum: 2010.09.19 12:12:11 »
átvizsgálás nem volt?  :cry:
40% brutális
de lehet h csak betétek
le sem engedtem volna azonnal csere
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Lotto

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 223
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6517 Dátum: 2010.09.19 12:19:23 »
átvizsgálás nem volt?  :cry:
40% brutális
de lehet h csak betétek
le sem engedtem volna azonnal csere

Nem én vettem, de amúgy teljesen rendben van az autó! Volt átvizsgálás, utána mérték, mert próbakör alatt lehetett érezni.
Max fékerőben ennyi az eltérés, átlagos fékerőben 20%, erre azt mondták épp tűréshatár.
Betétek? Ezt hogy érted?
E12 1.4 VVTI   2004 - volt :(
E87 116i  2011
GSR 600 K6

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6518 Dátum: 2010.09.19 12:22:53 »
há hogy? legalább 2 első fékbetét csere.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Lotto

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 223
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6519 Dátum: 2010.09.19 12:28:11 »
há hogy? legalább 2 első fékbetét csere.

Előbb-utóbb biztos lesz az is, de kopott betét miatt miért lenne ekkora eltérés.  :hmmmm:
Ha már sikít a kopásjelző akkor is megvan a fékerő, ha meg már nincs betét azt hallani!  :lol:
E12 1.4 VVTI   2004 - volt :(
E87 116i  2011
GSR 600 K6

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6520 Dátum: 2010.09.19 13:06:24 »
Koma, ne csináld már ezt evvel a jó autóval. :cry:
ezen a szinten ez már ne legyen kérdés..erre még én is ügyelek
ki tudja milyen betétek vannak benne..lehet nem is egyféle..meg ki tudja mi volt a múltban..jön a tél , tudod mit művel az a hatalmas eltérés az autó tapadásával..én tudom..olyat forogtam egy satunál mint a hűlye.
cseréltessétek ki is punktum. ha öreg új fékolaj, stb

most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Lotto

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 223
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6521 Dátum: 2010.09.19 13:26:43 »
Koma, ne csináld már ezt evvel a jó autóval. :cry:
ezen a szinten ez már ne legyen kérdés..erre még én is ügyelek
ki tudja milyen betétek vannak benne..lehet nem is egyféle..meg ki tudja mi volt a múltban..jön a tél , tudod mit művel az a hatalmas eltérés az autó tapadásával..én tudom..olyat forogtam egy satunál mint a hűlye.
cseréltessétek ki is punktum. ha öreg új fékolaj, stb



Tudom mit művel, most is erőteljesen húz balra fékezés közben  :cry:
Meg is lesz oldva a probléma sürgősen, csak nem ez volt a feltett kérdés.  :tt2:
E12 1.4 VVTI   2004 - volt :(
E87 116i  2011
GSR 600 K6

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6522 Dátum: 2010.09.19 15:32:36 »
Ezt így láttatlanba nehéz megmondani, szét kell szedni, és látszani fog egyből minden. Önmagában egy kopott betét ilyet nem okoz, de viszont ha mellé durván vállas tárcsa is párosul, az már igen...
Elképzelhető, hogy csak egy vmelyik úszó van megállva, és egy járatás már segít neki. Legrosszabb esetben kell egy munkahenger felújító szett, viszont amellé mindenképpen egy alapos fékolaj cserét is ajánlok. Jah, és természetesen minden fékkel kapcsolatos javítást párban kell elvégezni, még ha a másik oldal jó is!
Ilyen fiatal autónál a dugulást kizárnám így kapásból!
Xanyi

Lotto

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 223
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6523 Dátum: 2010.09.19 16:37:03 »
Ezt így láttatlanba nehéz megmondani, szét kell szedni, és látszani fog egyből minden. Önmagában egy kopott betét ilyet nem okoz, de viszont ha mellé durván vállas tárcsa is párosul, az már igen...
Elképzelhető, hogy csak egy vmelyik úszó van megállva, és egy járatás már segít neki. Legrosszabb esetben kell egy munkahenger felújító szett, viszont amellé mindenképpen egy alapos fékolaj cserét is ajánlok. Jah, és természetesen minden fékkel kapcsolatos javítást párban kell elvégezni, még ha a másik oldal jó is!
Ilyen fiatal autónál a dugulást kizárnám így kapásból!

köszi,
Tárcsa nem vállas, azt a lemezfelni lyukain ki lehetett tapintani, sőt mintha lekerekítés lenne a tárcsa szélein (újak?) Akkor marad a munkahenger.....
Na majd ha megcsináltatta a tulaj, kiderül  ;) 6 éves az autó 98e km
E12 1.4 VVTI   2004 - volt :(
E87 116i  2011
GSR 600 K6

Sördög

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 292
Re: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #6524 Dátum: 2010.09.19 17:13:09 »
Ezt így láttatlanba nehéz megmondani, szét kell szedni, és látszani fog egyből minden. Önmagában egy kopott betét ilyet nem okoz, de viszont ha mellé durván vállas tárcsa is párosul, az már igen...
Elképzelhető, hogy csak egy vmelyik úszó van megállva, és egy járatás már segít neki. Legrosszabb esetben kell egy munkahenger felújító szett, viszont amellé mindenképpen egy alapos fékolaj cserét is ajánlok. Jah, és természetesen minden fékkel kapcsolatos javítást párban kell elvégezni, még ha a másik oldal jó is!
Ilyen fiatal autónál a dugulást kizárnám így kapásból!

köszi,
Tárcsa nem vállas, azt a lemezfelni lyukain ki lehetett tapintani, sőt mintha lekerekítés lenne a tárcsa szélein (újak?) Akkor marad a munkahenger.....
Na majd ha megcsináltatta a tulaj, kiderül  ;) 6 éves az autó 98e km
Fékcsőre tippelnék,de ahhoz fiatal az autó.