Szóval leírom.
Kannázva sose volt én is csak kúton tankolok bele.
Hidegen izzítás után ahogy kell, csak meg kell neki mutatni a kulcsot. Nem dadog nem akadozik egyböl egyenletesen jár.
Melegen akár izzítás nélkül is.
Hidegen kicsit lustább, melegen jobban megy. Kb 160-at megy végre. Nem füstöl se hidegen se melegen. Azaz este ha jól meghúzatom és jön utánam valaki akkor azért látni hogy kormol.
Nem tudok mire gondolni.
Az egyik vákumcső le volt csúszva a helyéről mikor megvettem. De visszadugtam. Tök stabilan állt rajt. De azért holnap kicserélem az összes vákumcsövet. Van méterben nem drága.
Mert ugye pár hete vettem az autót. Akkor nem vettem észre. Mert csak kint megpróbáltam, jó volt és kész. Igazából nem került olyan sokba hogy nagyon nézegessem.
Hidegen nem rángat sehol. Ahogy bemelegszik egyre jobban csinálja. De csak azon a bizonyos fordulaton se alatta se fölötte.
Harmadikban 45nél elveszem a gázt, 40nél elkezdem finoman nyomni hogy ne ugorjon az autó nagyot, nem mint a falábúak, és elkezd rángatni. De csak ha tartani próbálom a 40-et akkor rángat. Ha gyorsítani akarok túlnyomom a gázt akkor kettőt hármat ránt és megy szépen. Persze mert már nem 40-el megyek. Többi fokozatban is kb ugyanennél a fordulatnál csinálja. De harmadikban lehet legjobban észrevenni.
Remélem mindent felvázoltam világosan.
Várom ötleteiteket.