Adagoló leforgatás az hogy ki van szerelve az autóból az adagoló és egy próbapadra van téve ahol ugyanúgy működtetik mintha az autóban lenne terhelés alatt, közben rengeteg adat kiolvasható a rákötött mechanikus órák és diagnosztikai eszközök segítségével. Egy komplett dízel rendszert képzelj el csövekkel porlasztókkal csak ez egy próbapad.
A keceli műhelyt Én is javaslom, küldtünk már le adagolót mi is oda innen Vácról. Valamint Csomádon van még jó dízeles a közelünkben.
Ne nagyon halogassa a haverod mert szétcibálja a hátsó motortartóbakot ami zselés és nem olcsó.
Hát, kérdés hogy már nem cibálta-e szét
... Már egy éve is rángatott, vagy fene tudja, talán még régebben. Mivel összevissza csinálta és még nem volt igazán zavaró, nomeg mivel egyébként sem egy nagy autóguru a srác, ezért sokáig nem foglalkozott vele
... Most már kb. úgy kell elképzelni a rángatás erősségét, mintha mondjuk kettesben neikállnál rugdosni a gázpedált - lelépni róla, rálépni, lelépni róla, rálépni stb
... Csak persze mindezt sokkal gyorsabb ütemben. Lehet, hogy azért erősödött fel, mert már el is szállt a tartóbak
?
Közben amúgy kiderült, hogy van ott is (pontosabban onnan vagy 120 km-re, de legalább országon belül) egy dízeles szakműhely, ahol állítólag értenek hozzá... Végül is, ott is meglehetősen gyakoriak már ezek a TDI-k. Látatlanban "maximum 500 eurót" mondtak a javításra