este még kivettem a potmétert, végig méregettem de nem találtam szakadást vagy kihagyást. Szépen folyamatosan változik az ellenállás.
Amit a teljesen nyitott állapotról írtam az félreértés volt, csak megadja a táblázatban ott milyen értéktartományban kell lennie. Azt hittem azt külön értelmezi úgy mint a zárt állapotot egy kapcsolóval.
ok kiiktatom az EGR-t lássuk mi lesz.
Igen légtömegmérős, már kicseréltem egy másikra, mert azt hittem az a rossz, mivel a lapát a kezdeti szakaszban mintha kicsit szorult volna. De amikor alapjáraton megy és benyúlok érzem az újjammal, hogy már akkor is mintha túl lenne azon a szakaszon. Amit hoztam bele egyébként az is hasonló volt. Azért lehet kíváncsiságból szétbarkácsolom mert valahol belül szorulhat, nem a lapát ér hozzá a házhoz. Biztos ami biztos kimérem azt a potmétert is.
Na és szerinted mit akar azzal a két nagy csővel a gyújtáselosztóházon?
Hoztam injektorokat is, azok nem szoktak megszorulni?
Egyébként az elején alapjárat sem volt rendesen amikor a hidegindító már kikapcsolt, de levettem a folytószelepházat, kitisztítottam, beállítottam az alaphelyzetét és utánna már nem állt le ha levettem a gázról a lábam. De félmelegen még most is észreveszem, hogy nem egyenletes az alapjárat. de ha felmelegszik rendesen akkor szép az alapjárat. Tegnapelőtt mentem vele kb. 200 km-t és a kipufogó sem kormos egyáltalán. Vagyis talán inkább kevés anyagot kap nem pedig levegő hiánya van. Ha jól agyalok. Bár autópályán is mentem.
Nem tudom, de jó egy ilyen gyakorlatozás mert sokat tanul belőle az ember.
köszi, írok mire jutottam