pontos labdáért megy a kérdés!
PREVIA 1994, 2,4i . A MOTOR NÉHA ERŐTLEN, ÜZEMMELEGEN JOBB, ALATTA KINLÓDIK. NYOMOD A GÁZT NEM AKAR GYORSULNI, MAJD HIRTELEN, MINT AKIT SEGGBERÚGTAK MEGLÓDUL. AUTÓPÁLYÁN AMIKOR TARTANÁL EGY TEMPÓT, ÉRZED AMIKOR MEGLÓDUL NÉHA. OLYAN MINTAH KI-BE KAPCSOLGATNA VALAMI.
MIT NÉZTEM EDDIG: FOLYTÓSZELEPHÁZ KITAKARÍTVA, POTMÉTER BEÁLLÍTVA GYÁRI ÉRTÉKRE, Ü.A. NYOMÁS MÉRVE 36-44 PSI MENET KÖZBEN TERHELÉSTŐL FÜGGŐEN, LÉGMENNYISÉGMÉRŐ CSERÉLVE (SZERENCSÉRE VAN ITT EGY JÓ BONTÓ), ELOSZTÓFEDÉL-ROTOR-KÁBELEK CSERÉLVE (UGYANÚGY HASZNÁLTRA, DE A JELENSÉG U.A. MARADT), A VÁKUMCSÖVEK JÓ RÉSZÉT MÁR ÁTNÉZTEM (DE KI TUDJA)
HA VALAKINEK VAN JÓ ÖTLETE, KÉREM OSSZA MEG VELEM
Az üzemanyag nyomással szerintem nincs gond, nálad 2,48-3,03 bar és a gyári érték 2,6-3 bar.
Én a leírásod alapján gyújtás problémára gondolnék, és először ellenőríni kellene a gyertyákat (hézag, szín, sérülés, lerakódást), amit Trotter is javasolt.
Ellenőrízni kell a gyújtó trafót vizuálisan illetve méréssel, ami az elosztóban van, az ellenállás értékek: Primer 0,5-2,0 Ohm, Szekunder 10 000-16 000 Ohm. Sajnos ha az ellenállás értékek is megfelelők, attól még lehetséges, hogy belül áthúz, és emiatt csökken a a gyertyáknál fellépő szikra teljesítménye.
Ennél a hibajelenségnél nem gondolom, hogy ki lehetne olvasni hibakódot, de mindenképpen érdemes, mert lehet ez egy összetett hiba is.
Vákuum csövek ellenőrzését érdemes végigcsinálni, de erről majd b.c. biztos kimerítő választ fog adni.