https://www.google.com/amp/s/totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2020/10/01/esp_fekfolyadekcsere_pumpalassal/amp
Mióta ezt megnéztem már nem vagyok bíztos a pumpálós módszer hatékonyságában!
A szóban forgó jàrmű mèg nem elektrohidraulikus fèkkel van ellàtva elèg hozzá a vàkumos leszìvàs is.Egy darabot nem kell pumpàlni.Akkor van gàz amikor kifogy a tömbböl a folyadèk.A Vác vel szerelhető utàna kìnszenvedès lelègtelenìteni.
Igen, pont ezt mondom: ha nem levegős a rendszer, akkor
lehet pumpálással is folyadékot cserélni, legfeljebb nem olyan elegáns. Nálam most a "lehet"-en volt a hangsúly, nem a "kell"-en.
Ha van akna, akkor két ember pumpálással hamarabb (!) megoldja a fékfolyadék cserékét, mint a leszívós módszerrel a szervizben, legalábbis az enyémnél ez a tapasztalat. Arra valóban figyelni kell (de arra mindkét módszernél), hogy a tartályból ne fogyjon ki a folyadék. Először addig szoktam leengedni, amíg éppen kiürül a tartály, aztán tele friss folyadékkal, és akkor az megy a régi után, aztán kell pótolni, amennyi szükséges.
Amit említenek, az tényleg lehet gond, hogy a főfékhenger felül jobban kopott, mint lejjebb, de nálam ebből sosem lett semmi baj, hála Istennek.
Egyetértek, ahogy a totalcar-on írják, hogy a régi módszerek is jók lehetnek