Én viszont a dízel mivolta miatt esetlegesen felmerülő, aránylag magas szervizköltségek miatt nem merem bevállalni.
10 éves autó (és nem szeretném 2-3 éven belül eladni, szeretném, ha sokáig, akár 8-10 évig engem szolgálna), óra szerinti 150-180 ezer kilométerekkel... Ti mernétek így 1.4 D4D-t venni?
szerk: ehhez még hozzáfűzném az éves 15-20.000 km futásteljesítményt is.
Jut eszembe, az "órapörgetés" kibukik a vásárlás előtti, márkaszerviz általi átvizsgálás során?
Az olajevés, vagy a mostanában említett szívósor hiba, vagy az 1.4 benyónál gyakori váltóhiba olcsóbb?
Mivel itt még kettőstömegű sincs, ebben az esetben ez egy berögzült közhely. Természetesen lehetnek drágább hibái, de ezt nyugodtan számításba veheted a benzinesnél is.
Én az általad leírt körülményekhez hasonlóan 4 ha nyomod neki 4.5 átlagot mondanék fogyasztásban. Ezzel lehet azért spórolni.
Ja és én meg mertem venni 165 ezerrel és köszöni jól van.
Kötelező szerviz van eddig csak, diagnosztikán közölték, hogy max egészséges.
Nem rábeszélni akarlak, de ha jó példányt találsz véleményem szerint ne zárd ki, mert jól járhatsz ezzel is.