Pontosan! Mert a mostani helyzet miért jó? Én kiválasztok egy jó hírnevű megbízható biztosítót és balesetmentesen közlekedek, erre nekem jön egy másik aki egy alja megbízhatatlan rossz hírnevű biztosítónál van ócsón amely mire kiküldi a kárszakértőt és tényleges fizetésre kerül sor (már, ha fizet eleget) hónapok akár félév is eltelik.
Pont így jártunk mi is. Mindkét kocsi az Allianznál van (Casco és KGFB).
A Corollában kárt tett egy markoló, ők persze valami noname sz@rnál voltak. Elismerték a kárt, a karosszériásnál is rábólintottak. Megcsináltattuk maszeknál, hogy ne kerüljön túl sokba (motorháztető javítás, fényezés, lökös részfényezés), kifizettük. Majd elküldtük a számlát a cégnek, mire visszaszóltak, hogy ők ennyire nem gondoltak, úgyhogy ezt nem fizetik ki. Ők csak azt hitték, hogy a sérült helyeket bepamacsolják némi festékkel pár ezerért. Így nekünk 100e+ bukta volt.
Tanulság, hogy inkább márkaszervizben kellett volna megcsináltatni jó drágán, majd egyezkedjenek egymással, ahogy akarnak. Csak félő, hogy addig a kocsit nem adták volna ki, amíg valaki nem fizet...