Szerelő ismerősömmel ma átnéztük a Camryt, hogy mit kell megcsinálni műszakira. Nem is vészes
!
A bal első lengőkart kell cserélni, ócska a szilentje, és a gömbfej is lóg kicsit. Lengőkarok+gömbfejek jelenleg felújítás alatt BP-en (thanks to schillerasz
!), azok lesznek majd beépítve.
Ki kell cserélni a kormányösszekötők porvédő gumiharangjait.
Cserés a két hátsó gumi fékcső.
Ki kell hegeszteni a jobb első sárvédő alján a lyukat (mondjuk ezt tudtam is).
Csereérett az első stabit a kasztnival összekötő fém elem (ezt is tudtam).
Slussz
!
Ezeken kívül lesz majd még egy olajcsere, olajgomba csere (folyik az olaj alóla), szelepfedél tömítés csere (dettó), és kormányszervó gumicső csere (szintén dettó).
Ez így caklipakli, anyaggal-munkával, úgy hogy én viszem az olajat, lengőkart, a gömbfejet, a szervócsövet és a stabi-kasztni összekötő elemet: kb. 45-50 ezer, inkluzíve a műszaki vizsga díja
!
A lakatosmunka persze nincs benne, az még pluszban 15 lesz.
Tehát 60-65 ezerből fog kijönni a 25 éves, 357 ezer km-t futott autó műszakija, úgy, hogy a kőfelverődéses fényszórót leszámítva nem is fognak "elnézni" semmit