Önmagában is megértem, hogy a jó állapotú, hibátlan autódat nem akarod bagóért elpasszolni, majd átülni egy jóval drágább autóba, aminek a fentartása elvileg igen csak költségesebb lesz.....és erre még rájön a jelenlegi közhangulat......Szerintem TS-t az vegyen, akinek van rá pénze, rajong a sportos autókért, és nem 4rongyért tankol a kúton.
Igen , sok pénz kell a vételhez de sok a fenntartáshoz is. Tényleg jó egy TS meg tényleg mókás vele menni, főleg 6200 fölé pörgetni a motort. Évente 40ezer a TS teljesítményadója és többet kell ill. gyakrabban kell tankolni bele. Most hiába számolom ki mennyit kéne plusszban ráfizetnem esetleg ahavi törlesztőket is ezekre mindig rájön a fenntartás költsége is. Ezt nem tudom állni jelenlegi fizetésemből.
Örülök, ha alufelniket meg gumikat tudok venni tavasszal a Corollámra. Ha veszek bármit is azt előre be tudom tervezni és ha épp nincs rá keret, akkor sem dől be semmilyen hitel vagy nem hívogatnak hetente az uzsorások , hogy fizessek. Legfeljebb nem vagy később veszem meg hozzá, amit akarok. Pl. tavaly év elején is nagy tervekkel indultam és alig lett belőle valami. Fizetek 6500 ft teljeskörű cascot is havonta de ezt is átgondolom majd év vége felé., hogy van e értelme vagy inkább jobb lenne esetleg kisebb összeget fizetni.
Valaki 2000 ft/hó casco-ról beszélt az az ajánlat érdekelne pl. kinél minél van.
Igazából jó, hogy sokan a TS-re akartok rábeszélni de azt kell látni, hogy amikor megvettem ezt az autót, akkor is azért ezt vettem meg mert erre volt keret. Azt gondoljátok, hogy nem akartam sportos autót venni
Dehogynem. Hetekig nézegettem a Civic Type R-eket , de a Civic-ről minden ismerősöm lebeszélt főleg a használt Type R-ről. 10-ből 8 ember szerint ezek "le voltak biztosítózva". Ezt tudjátok mit jelent, Peti pl. jól elmondta valamelyik hsz-ben.
Akár a Type R-t akár a TS-t néztem a magas ár mellett ott volt a "törve volt", "enyhén sérült" meg a "női tulaj"-os baromság is. De ezek mellé mind magas ár párosult amiből nem engedtek és ráadásul hazudoztak is a kocsi előéletéről. Pl. az egyik most akt. TS, ami olyan, mint Szuti-é. A tulaj szerint parkolóban oldalára tolattak de már vákuummal meg lett javítva csak kis festés kéne...., Szuti meg , ugye nem így emlékszik.....stb. Ja és egy Remus dobot már szétégetett a tulaj már a 3. dobot használja hátul. Ezt vajon mitől csinálja egy dob , hogy kiég
?
Nagyon jól tudom , hogy mikre használják az efféle autókat a tulajdonosaik. És ezek között igen kevés kivétel van. Aki csak a városban meg autópályán rendesen megyeget egy ilyennel, annak meg sok volt a fölösleges pénze erre vagy egyszerűen vettek neki egy jó autót és megy vele.
De nem is igazán csupán a motorerő számít , inkább az az álláspontom, hogy adjunk többet a vezetői tudásnak, vezetési technikának.
Én inkább ezen lennék, mert tudom, hogy ezt lehet fejleszteni ellentétben a motorral, ami így tökéletes, ahogy gyárilag van.
Pályára is azért mennék majd, hogy a technikámat fejlesszem nem azért , hogy nyomjam padlóig. Láttam pár videón, hogy az emberek nagy része egy 300 Le-s autóval sem megy sokra, ha a vezetési technikája nincs meg hozzá. No nem is velük akarok versenyezni. Más "súlycsoport". Mint ahogy a TS is.
Néhány kiegészítőt meg meg lehet venni akár 3-4 havonta is nem kell miatta betérni a sarki bankba.
Ha minden jól megy pl. TTE toronymerevítőt sikerül olcsón szereznem a sajátomba, egyelőre ennek is nagyon fogok örülni. Aztán ebayen van ködlámpa ami nem árt ha van, ráadásul nálam már elő van kábelezve gyárilag.