Esküdj meg hogy ezek a saját gondolataid:-))
Egy része sztem igaz.Nem vagyok biztos abban hogy 3milliót kellene költened egy ts-re ha eladod a tiédet.Mondjuk olyan 1.3-at és akkor 2005-ös járgányod lenne ami hasonló km-vel lenne mint a mostani.A futóműve nem ugyanaz ebben egészen biztos is vagyok már csak a rugók miatt is és mint ahogy a compresszoros ts-é is más mint a simáé.A stabilizátorokat akkor érdemes megvenned ha pályára akarsz menni.Sima autózásra teljesen felesleges.Utcán nem lehet kiautózni a kanyarokban az autó erejében levő összhangot úgysem.A fékek utcai sport betétekkel tökéletesen használhatóak arra amire valók.Lehetne erősebb kicsit,de jó betét jó fékhatás.A kasztni ilyen ezt el kell fogadni.Dől,nagy,magas.Lehet kapni celicát is ami laposabb...
Szerintem a dolog lebeszélő jellegéről ne beszéljen le az aki egy egész fórumot tart rettegésben azzal hogy hogy lehet egy 1.4-ből kihozni egy olyan autót ami 160lovas és pályázni is lehet vele:-)))
Ezt a testépítés dolgot én inkább valamilyen észjátékkal vetném össze,mivel nem egy m3-asról beszélünk tehát a ts csak akkor gyors amikor azt Te akarod szóval én inkább az autó eszének hívnám a motorját amire csak akkor van szükséged amikor azt akarod és nem pedig folyton.
Ott abban a semmi többen kis sértést érzek meg értetlenséget mivel Te is ilyet szeretnél szóval ez most egy olyan hozzászólás hogy inkább lebeszéled magad.Az új topic neve lehetne az hogy hogyan beszéljem le magam egy ts-ről:-)
Mi lesz most ezzel a topiccal???
Ja az meg hogy valaki turbót meg kompresszort rakat a kocsijára az legyen a saját dolga hogy megéli e az álmait annak ellenére hogy sok szívás lehet a vége....