Tutinet! 1,6-os Corollát vezettél már? Esetleg "B" variációként azon is elgondolkodhatnál, amennyiben nem találsz normális TS-t, illetve ha túl sokba kerül. A Corolla E12 az 1,6-os VVT-i kimondottan sportos érzetet kelt az emberben, baromi OK az autó (kicsit bánom, hogy nem azt vettem, na de az anyagiak nem engedték akkoriban). Én nem vagyok tununghívő, sőt, kimondottan a gyári cuccokat szeretm, még az alufelniben is kizárólag gyári használt jöhetett nálam szóba. Ettől függetlenül az is meggondolandó (persze aki jártas ebben az majd véleményezi), hogy a tuningod alapjául veszel egy 1,6 VVT-i ráncfelvarrt 3ajtós Sport felszereltségű Corollát.
Ezen már van spoiller, oldalküszöb meg miegymás. Átdobnád rá az ültető rugókat, vennél rá egy brutál hátsó szárnyat, rámenne a sportdob, a 16/17 col-os felni (esetleg egy használt gyári TS felni), nameg kapna egy fóliázást, esetleg egy utólagos xenont, és persze egy minőségi chip-tuningossal simán felhúznád 125/130 lóra. És kész is a kocsid!
PL:
http://www.hasznaltauto.hu/2621075_toyota_corolla_2005
Azért túlzásokba ne essünk, az 1,6 corolla a maga 110 lovával szerintem egy normálisan autózható gép, semmi extra; ( nekem az 1,4 egy kicsit alulmotorizált) 10,2s 0-100 szerintem nem nevezhető sportosnak.
-Lehet hogy bennem a hiba, én azokat a gépeket szeretem, amin nem látszik mit tudnak - hamár sportos. A Ts Yaris és Corolla az emblémát leszámítva a nem feltűnő, aki nem ismeri a típust, az nem tudja, mi az.
-Ezét tetszett 15 éve az 1.4 90 lovas Corsa, vagy az XR Fiesta, meg Escort
-Persze ahogy az ember öregszik kicsit változnak a preferenciák - Ha megnyerem a Lotto-t akkor Egy nagy LandCruiser mellé beáll egy IS-F a kertbe, a Hilux meg marad munkaautó.