Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 3368217 alkalommal)

0 Felhasználó és 26 vendég van a témában

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13200 Dátum: 2015.06.17 09:08:45 »
Az enyém facelift-es, 6 lemezes, JBL-es, de kazetta nélkül...
Akkor ezt rosszul tudtam. Akkor a tiéd már eszi az MP3-at igaz?

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13201 Dátum: 2015.06.17 09:40:26 »
A lyukak éppen a csapadék elvezetését szolgálnák, a PUR hab ráadásul nem víztaszító.
Együttes alkalmazásukkal bedunsztoljuk az adott területet.
A téli latyakot pár órás mélygarázs és  nagynyomású mosás segít leküzdeni.

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13202 Dátum: 2015.06.17 09:44:20 »
A lyukak éppen a csapadék elvezetését szolgálnák, a PUR hab ráadásul nem víztaszító.
Együttes alkalmazásukkal bedunsztoljuk az adott területet.
A téli latyakot pár órás mélygarázs és  nagynyomású mosás segít leküzdeni.

mélygarázs nincs és nem volt lehetőségem 2000 kilométer alatt 4-500 kilométerenként megállni le gőzborotvázni az alját. Azóta egyébként nem volt ilyen gondom, bár ez csak egy észrevétel/tapasztalat. (egyébként ha az esővíz nem megy bele akkor nicns mit elvezetni :) )

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13203 Dátum: 2015.06.17 10:30:46 »
Én úgy emlékszem a mi időjárási viszonyaink között az üzemmeleg, járó motor fagypont fölé emeli a motortér hőmérsékletét még az olajteknő közelében is. Azt nem feltételezem, hogy a takaró lemez lyukak céltalanul lennének, súlycsökkentésre meg kevés a mennyiségük. Palackos PUR habot sem láttam még gyári technológiában személygépjárműveknél alkalmazni.
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.17 10:32:49 írta Agyarka »

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13204 Dátum: 2015.06.17 10:38:46 »
Én úgy emlékszem a mi időjárási viszonyaink között az üzemmeleg, járó motor fagypont fölé emeli a motortér hőmérsékletét még az olajteknő közelében is. Azt nem feltételezem, hogy a takaró lemez lyukak céltalanul lennének, súlycsökkentésre meg kevés a mennyiségük. Palackos PUR habot sem láttam még gyári technológiában személygépjárműveknél alkalmazni.
:) Arányaiban már olcsóbban vagyok a palackkal mint anno havonta új patentokat vásárolni egy marékkal :) Persze mondom, ez csak az ami nekem bejött. Nem kívánom szabványosítani :)

szögi

  • fórum szerveradmin
  • Adminisztrátor
  • Néha itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 99
    • http://localnet.hu
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13205 Dátum: 2015.06.17 12:35:48 »
Nos ami leszakadt neked az csak a szerelőajtó. Azt kell lehajtani például az olajcseréhez, viszont sajnos egyben van a motor takaróval. Az első képen látható dolgo pedig a zajcsillapítás része. Felül egy filces anyag volt azokon a műanyagokon. Én pont azzal szívtam meg hogy ezeknél alul egy lyuk van és télen telement latyakkal majd megfagyott. Így a súlytól leszakadt az egész. Bolhákat kapsz hozzá a patentdepoban, felülről meg javasolt a filc (vagy új filc) felhúzása, majd alul a lyukakon keresztül PUR habbal kinyomni. Az akkor megfogja a filcet is és télen sem lesz meglepetés.

KösziKowee, erre így hirtelen nem is gondoltunk, hogy a már amúgy is időszerű olajcserénél akkor ezt mind újra le kell szedni, gyorskötözőket levágni. :(
szögi

agabor

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 375
  • Prius 3 2010
    • Blog lenne, ha írnám
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13206 Dátum: 2015.06.17 12:59:45 »
A múltkori kondenzvizes problémát úgy tűnik sikerült javítani, erre mi történik ma este? Tolatok ki a mélygarázsból, a beállóhelyek elején vannak ilyen fém felállítható "ne parkolj oda" zárak (mi annak a rendes neve?), valószínűleg nem lett jól lehajtva, rámentem az egyik kerékkel, kicsit megemelkedett, alul beleakadt a motorvédő műanyagba, és tolatás közben csak azt hallottam, hogy szakadnak ki a műanyag patentek.
...

Arról, hogy "valószínűleg nem lett jól lehajtva", nekem az jutott eszembe, hogy biztosítás? Akár neked cascó, akár a háznak valami felelősségbiztosítása?

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13207 Dátum: 2015.06.17 13:05:45 »
KösziKowee, erre így hirtelen nem is gondoltunk, hogy a már amúgy is időszerű olajcserénél akkor ezt mind újra le kell szedni, gyorskötözőket levágni. :(
Nem kell. Ha az a kis ablak rész leszakat, akkor hozzáférsz a szűrőhöz és a leeresztőhöz. Ha nem szakadt le, akkor csak azt a két gyorskötözőt kell elvágni hogy ki tudd nyitni. Nem kell a teljes burkolatot leszedni az olajcseréhez.
Itt láthatod miről beszélek:
http://priusclub.hu/index.php/videok-videos/video/prius-3-olajcsere

MGM086

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13208 Dátum: 2015.06.17 14:24:43 »
Sziasztok,

Valakinek van valami ötlete, hogy Bpen hova érdemes időszakos szervizelésre menni? Jelen esetben olaj,olajszűrő  légszűrő, pollen plussz váltóolaj. Erre kompletten kaptam egy 50.000 ftos árajanlatot (anyagok+munkadij) a megbizhatónak mondott csillaghegyi Toy-Car.tól. Nem kifejezetten értek hozza, de ez reális lehet? Köszönöm a válaszaitokat :)

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13209 Dátum: 2015.06.17 14:56:45 »
Sziasztok,

Valakinek van valami ötlete, hogy Bpen hova érdemes időszakos szervizelésre menni? Jelen esetben olaj,olajszűrő  légszűrő, pollen plussz váltóolaj. Erre kompletten kaptam egy 50.000 ftos árajanlatot (anyagok+munkadij) a megbizhatónak mondott csillaghegyi Toy-Car.tól. Nem kifejezetten értek hozza, de ez reális lehet? Köszönöm a válaszaitokat :)
P2 vagy P3?

MGM086

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13210 Dátum: 2015.06.17 15:03:45 »

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13211 Dátum: 2015.06.17 15:14:46 »
2011 p3
Az szervizárban nem rossz ha toyota árakat számolunk.
Anélkül listaárban 5 liter eneos 0w20 motorolaj kb. 12.000, eneos eco atf váltóolaj literje kb 3000 (4*=12000) olajszűrő kb 1000, légszűrő 2500, pollenszűrő egy szénszűrős 3-4000
Mondjuk a toyota váltóolal literje valahol 6000 környékén mozog, tehát ha azt rakják bele akkor teljesen jó ez az ár.

jozsie

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 34
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13212 Dátum: 2015.06.17 15:37:41 »
Akkor ezt rosszul tudtam. Akkor a tiéd már eszi az MP3-at igaz?
Igen, viszi az MP3-at.
mélygarázs nincs és nem volt lehetőségem 2000 kilométer alatt 4-500 kilométerenként megállni le gőzborotvázni az alját. Azóta egyébként nem volt ilyen gondom, bár ez csak egy észrevétel/tapasztalat. (egyébként ha az esővíz nem megy bele akkor nicns mit elvezetni :) )
Mazda 323F
Toyota Prius

DPeter

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 23
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13213 Dátum: 2015.06.17 16:31:23 »
Sziasztok,

Valakinek van valami ötlete, hogy Bpen hova érdemes időszakos szervizelésre menni? Jelen esetben olaj,olajszűrő  légszűrő, pollen plussz váltóolaj. Erre kompletten kaptam egy 50.000 ftos árajanlatot (anyagok+munkadij) a megbizhatónak mondott csillaghegyi Toy-Car.tól. Nem kifejezetten értek hozza, de ez reális lehet? Köszönöm a válaszaitokat :)

A toy-car egy nem hivatalos márkaszerviz? Egy alig 4 éves autó esetén nem okosabb még márkaszervizbe vinni a kötelező időszakos szervizekre?

MGM086

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 14
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #13214 Dátum: 2015.06.17 16:55:21 »
Az szervizárban nem rossz ha toyota árakat számolunk.
Anélkül listaárban 5 liter eneos 0w20 motorolaj kb. 12.000, eneos eco atf váltóolaj literje kb 3000 (4*=12000) olajszűrő kb 1000, légszűrő 2500, pollenszűrő egy szénszűrős 3-4000
Mondjuk a toyota váltóolal literje valahol 6000 környékén mozog, tehát ha azt rakják bele akkor teljesen jó ez az ár.

Koszonom szepen a gyors valaszt, valahogy en is igy saccoltam :)