VAgy ha macerás, akkor lszeded a jobb első kereket és ott van a kivezető csöcsi. Onnan is ki lehet szippantani. A habot például ott szokták befújni.
P3nál? Én úgy láttam, hogy a kesztyűtartó alatt pisil kb, azon nem segít sokat a kerék
Node leírom, mit sikerült ma alkotni, sok hasznos nem lesz benne, legfeljebb röhögtök, kicsit hosszú is lesz.
Szóval a videó szerint leszedtem a kesztyűtartó alatti műanyag elemet, itt annyi különbség volt a videohoz képest, hogy a lábvilágítás kábelét is ki kellett húzni ebből az elemből mert igen rövid kábele van, és zavart a munkában. Ezután szépen feljött a szőnyeg, és tényleg ott ment az vízelvezető cső. Körberaktam törölközővel, még kis üdítős palackot is készítettem a cunaminak, ami várható volt a szétszedéskor, azonban teljesen száraz volt a csőszakasz, amikor széthúztam. Itt kicsit bizonytalan lettem, hogy valóban ez lesz-e a gond, de ha már eddig eljutottam, akkor nem hátráltam meg.
Sajnos a mélygarázsunkban nincs 230V konnektor, azért szivargyújtós porszívóval és légkompresszorral próbálkoztam, aminek azon kívül, hogy a szivargyújtó biztosítékot elégettem, nem sok foganatja lett. Így bedobtam a kocsiba a rendes házi porszívót és elmentem szülőlátogatásba, ahol tudtam dugni a kertbe, konnektorba. Szépen duct tape-pel összekötöttem a csövet a porszívóval és beleszívtam mindkét végébe. Meglepően tapasztaltam, hogy elég kicsi a keresztmetszete ennek a csőnek, a porszívó meg eléggé szívós, úgyhogy nem bír kellő levegőt átszívni a csövön, szelep enged. Sajnos nem csináltam előzetes csorgástesztet, csak a szívás után kis tölcsérrel adtam vizet az arcának, ami szépen ki is folyt alul (mármint a kocsi alatt). Összeraktam a csöveket az eredeti állapotba, nem szorulnak össze túlságosan, úgyhogy elgondolkozom egy kis tape-en ott is, nehogy ha valaki az anyósülésen egy nagyobbat rúg, akkor szétjöjjön.
A másik kihívás a biztosítékcsere volt (mint feljebb írtam, a szivargyújtót sikerült túlporszívózni). Először végigtapogattam, aztán szemmel is végignéztem a kormány alatti részt, és szégyenszemre nem találtam meg elsőre a biztosítékdobozt. Gyors guglizás után azért megleltem, hogy valójában a föld felé néz a doboztető és az ülés felől kell nyitni. Benne a pici biztosítékok, a tetőn lévő megnevezések elég egyértelműek voltak, megtaláltam rögtön a szivargyújtó 15A-res biztijét. Itt jött a következő kihívás, a körmöm előbb tört le, minthogy kijött volna a biztosíték, elég jól tartja a foglalat. Olyannyira, hogy a villanyszerelős csipeszen is kifogott a dolog, végül egy kis fogóval kellett ráharapnom a tetejére, úgy tudtam kiszedni. A túlélőkészletben csak nagyobb biztik voltak, meg kisebbek, de hosszabb combúak, gondoltam, hogy vágok a lábukból, de ennyire azért nem akarok hackelni, veszek majd megfelelő méretűt.
Tulajdonképpen minden sikerült, izgulva várom a következő klímás napot, remélem, több vizet nem fogok találni most már sehol.