Múlt héten Erdélybe voltunk pihenni, kicsivel több mint 1500 km-ert tettünk meg (Debrecen-Gyergyóalfalu-Debrecen+kirándulások) és 4,3 lett az átlag (4 fő full csomag, kirándulások 5 fő kevés csomag) .
Nagyon szépen teljesített, hegynek felfele és lefele is, volt hogy megnéztem az első fétárcsát lefele menet után és éppen langyos volt, sokat játszottam a "B" fokozattal. Először láttam full zöldbe az akku töltöttséget és nagyon szapora is lett tőle, meg sokáig tartott . Hűtőventilátort nem is hallottam bekapcsolni igaz azért a hegytetőkön mindig lentebb szaladt a hőmérséklet, itthon klíma mellett nagy melegben már hallottam párszor. A helyiek agresszív vezetése mellett nem sokszor kellett előznöm, de azért belefutottam vagy 3x hegynek felfele. Araszolgatva felfele nem is érezni mennyi erő van benne, de megtaposva igen is agresszíven reagált és gyorsított felfele rendesen.
Mi is körbenéztünk Erdélyben, csak egy héttel később
A gyergyóújfalvi andezittelepnél mi is megálltunk
Összesen közel 2000 km jött össze, az oda és visszautazással és a csillagtúrázással. Székelyudvarhelyen szálltunk meg, onnan mentünk minden irányba. A kinti utazásokra az eddigi legjobb fogyasztási átlagom jött ki 3,7 a fedkomp, 3,8 a tankolás alapján, a teljes túrára 4,0 jött ki. Persze ebben szinte semmi autópálya nem volt, az országúti sebesség 80-100 körül - ahol éppen nem volt szerpentin. Lakott településeken meg a helyi szokásoknak megfelelően 60 körül, bár így is jó sokan megelőztek.
[a csatolmányt egy admin törölte]