Az enyém 2004-es és még a gyári akksi.
Mondjuk holnap reggelre kiderül hogy csak elfelejtettem valamit lekapcsolni, vagy pusztul a kicsike.
Ma azért egész nap feladtam a zenét és a töltőfeszt néztem a monitoron.
No, de mit mutatott az akku fesz?
Van olyan video is a youtube-on.
Nyugalmi fesz 12,6 volt. Bekapcsolta a gyújtást, ekkor 12,0. Azt mondja a srác, hogy ez az előző akksinál lement 10-re sőt alá is. 8,6 alatt már össze-vissza villódzik rajta minden. Szóval nagyjából úgy csinál mint bármely másik jármű.
Természetesen READY állásban már az inverter rádolgozik, ekkor 14,1 volt lesz.
Tanulság tehát, hogy olykor-olykor főleg télen hideg, hosszú állás után érdemes lecsekkolni az aksifeszt a diagmódban. Ha lemegy 10-re és ne adj isten több, mint 7 éves nyugodtan lehet keresni az új aksit! Uff!