Háát, esetleg megpróbálok ott lenni, még emésztem. A legkisebb fogyasztásom akkor lenne, ha el sem mennék Érdekelne a dolog, csak ne lenne ilyen messze BP-től...
messze?
fótról 138km, amit 3-3,2 fogyival megjárok yarissal, igaz kb 3és fél óra alatt (eső, vagy szél esetén 3,4 )
Délután hazafelé próbáltam egy kicsit fogyasztásra gyurni. Sajnos a forgalom nem nagyon támogatott...
neba..
legjobb eredményem 2,6 az extrém-táv felén
mond,h ez a 2,5 nem full város, és nem hideg motorral kezdted a mérést
1.3 yarissal fótról indulva(hideg motorral), bp táblát elhagyva kerek 3,0 a legeslegjobb. mindez éjjel, 0forgalom és soksok sárgán villogó közlekedési lámpa mellett, pirosnál pedig motor azonnal leállítva.
Ez full város. Pont az volt a nyügöm, hogy olyan 7 km-nél volt 2l is az átlag, csak aztán lehajtás M5 kivezetőjéről, sorbanállás, lámpa, tökölés, megint lámpa, nagykőrösi út... Nem full hideg motorral indultam, olyan 1 perccel indulás után nyomtam egy resetet a mérőn, amikor már hajlandó volt a motort leállítani a kocsi. Azt próbálgattam, hogyan mennék a fogyi versenyen. Szerethettek az M5 kivezetőjén, ahogy 65 és 48 között pulzáltam
Az is hiba, hogy a kezdeti 5l-ből látszik, hogy korán nyomtam a resetet, a motor még nem melegedett be teljesen (bár a rosseb tudja, az elején mégjobban tökölés volt: üllői út, zágrábi út, felhajtás M5 kivezetőre, lehet, hogy ez okozta az 5l-t).
Mindenesetre nem tartom elérhetetlennek az 1,9l-t. Ehhez túl kellene fújni a gumikat, letakarni a hűtő nagy részét, max 60-al menni, jól leengedni a sebességet 30-ig, vagyis egy max ~40-es átlagot nyomni közúton kis forgalomnál.
A priunál a legnagyobb gond, hogy így használva túlhűl a motor, és akkor is járatja, amikor egyébként nem kellene. Ezen valamennyit lehet segíteni az EV gombbal, de van amikor már azt sem engedi pedig töltöttség van, és egyébként sem hajtás kell, csak az, hogy ne menjen az ICE, csak gondolom nem akarja, hogy kihüljön a katalizátor.