Egyébként is, én kvázi tiszteletbeli Subarus vagyok - hónapokon át közlekedtem ezzel az autóval, csak aztán a nem 100 %-osan működő automata váltó, a kis és nem variálható csomagtér, nomeg a normál vezetési stílusban 14-15 literes városi fogyasztás kissé elriasztott :roll: ... De nagy poén volt az autó , annyi szent !
Ennek valami böszme nagy motorja van, nem? (3,3 vagy ilyesmi)
Ááá ... Épp ez az , hogy nem !
1.8-as !!! Négyhengeres boxer , turbóval , katalizátor nélkül 136 (az "enyém" ilyen volt) , katalizátorral 120 LE . Automata váltó , elektronikusan kapcsolható összkerékhajtás . Vmax 200 , gyorsulás 9.5 (136 lovas verzió) . Fogyasztás gyári adat szerint 8-12 liter . A valóságban ez úgy nézett ki , hogy ha 90 körül poroszkáltál országúton , akkor elment 9 liter körül - viszont városban 12 alá nem lehetett levinni ; ha nem spóroltál nagyon , akkor 14-15 ; ha pedig gyakran szeretted volna élvezni a boxerhang+turbófütyülés amúgy lenyűgöző koncertjét
, akkor 16-17 :roll: ...
Ezek a régi 1.8-as boxerek zabáltak , még a turbó nélküli változatok is .
Egyébként szerelték az XT-t egy 2.7-es hathengeres motorral is , de csak a hazai meg az USA piacon ; ott 147 lovas volt . Az mennyit ehetett :shock:
De amúgy nagy poén volt ez a gép
! Soha életemben ennél karakteresebb , különlegesebb autóban nem ültem
... A kormánya pl. aszimmetrikus volt , a küllők , egyenes állásban , egy fejreállított L betűt formáztak ... Két kis kezelőszerv-szatellit a kormány két oldalán , amelyek együtt mozogtak a függőlegesen és hosszirányban egyaránt állítható kormányoszloppal ... Keret nélküli ablakok ... Szinte a teljes tetőt kitöltő , kivehető fém napfénytető ... Meg egyéb finomságok ... Jó gép volt , na
!