Gratula! Optikailag és kezelhetőségre is jobb lesz az biztos. Meggyőző a választott gangnam style pacsker is, Te biztos nem fogod a határait feszegetni
Tegnap teljesen véletlenül rákeveredtem egy maláj Carina/Caldina fan oldalra, hát ott is vannak azért beteg emberek de csakis a legjobb értelemben. Azt hittem tojást rakok, amikor olyan km órát láttam, aminek az rpm-je analóg, a sebesség digitális, és középen mozgó kis gömb iránytű....
Vannak gyerekkoromból emlékeim ilyen kis kiegészítőről, de tutira Homasistás békebeli lehetett, és meg nem mondom milyen autóba volt.
Kaptam volna ingyen Carina üléseket bontásra, de olyan állapotba volt a fém, hogy nemet mondtam, így jelképes összegért Avensis lett. Gyanakodhattam volna, hogy nem lesz jó, mert szerintem nem volt az az extra opsön, hogy 97-ben legyen oldallégzsák. De bíztam benne, így 7végén elkezdtünk vagdorászni. Majd mire a névlegesen Ave1-hez értünk, kiderült, hogy a-a-a-a-a
Semmi, de még csak kegyelemből sem volt jó egyik fele sem
Azt hiszem 6-7 órába tellett mire sikerült rászabni a GT-Four-ra de minden fájdalmat, kínt megért. Próbára hihetetlen a különbség. Holnap viszem kárpitoshoz, kicsit megmókolják a szivacsokat és aztán kerül be. A vártnál extrém módon hosszabb, nehezebb volt összehozni, de a végén csak készen lesz.
Lesz Red Sun Fest, de valahogy olyan érzésem van, hogy ott csak Tamás full tuning gépe kerülne lencsevégre, így majd egy Nismo, GTR, Mazda stb mentes Toyota tali lesz az igazi .