Sziasztok!
Az autónk továbbra is eladó. Végül is nem a váltó miatt került parkoló pályára, a bal első kerékagycsapágy volt a ludas, bár már a váltónak is van némi hangja.
Tehát ami rossz:
Rozsda több helyen: ( szélvédő fölött, hátsó ív, küszöb )
Repedt a szélvédő a rozsda miatt.
Festék lepattanás és mattulás a motorháztetőn.
Bal első lámpa bár új, de megint kavicsos, bal hátsó lámpa repedt, de megragasztva.
A lökhárító vonóhorgos lett. Nem hiányos, így egy műanyagos ki tudja javítani.
A csomagtérnyitó bowden elszakadhatott, csak kulccsal nyílik.
Váltónak már hangja van, de még megy.
Az elakadás jelző gombját sikerült benyomni a műszerfalba, azt vissza kell tenni a helyére, amúgy maga a kapcsoló működik.
Ami jó:
Az ajtók alja sehol nem rozsdás.
Szép állapotú a kárpit, kultúrált, tiszta. Gli plüss belső.
Működnek az ablakemelők.
Működnek az elektromos tükrök.
Működik a fényszórómagasság-állítás.
Működik a klíma.
Működik a motor.
Úgy nagy általánosságban is minden funkció működik a belső csomagtérnyitást leszámítva.
Újak az első lengéscsillapítók.
Új a bal első kerékcsapágy.
Jók a téligumik. ( még téli gumikon van, mert a tél vége felé állítottuk le, a nyáriakat már eladtam )
Sony CD-s rádióval.
Így hirtelen ennyit tudok összeszedni.
Az autó utolsó szériás, 5 ajtós, 1.6-os, bordó metál, Gli felszereltség a szép, csíkos plüss kárpittal.
Én nagyon szerettem ( bár a feleségem használta 99%-ban ), de már vettünk másik autót, ezért
átadnám annak a kezébe, aki lát benne fantáziát vagy a megjavításában, vagy az elbontásában.
Pont az a határeset, hogy mindkét verzió életképes lehet.
Üdv:
Robi